"Jakákoli transakce provedena kartou mBank měla vždy nejhorší kurz, oproti kartám ostatních bank". Pokud to plati i v € tak se mi tomu nechce moc verit. Pokud to plati "pouze" o menach mimo €, tak to laskave uvedte do kontextu. Mimochodem, vyber z bankomatu v Recku me vychazel kartou mBank nejlevneji. Ale jinak souhlas, treba USD se svyjimkou malych castek vybranych v bankomatu bez poplatku za vyber nemuze u karet mBank vyplatit nikdy. Nemluve o tom, ze vetsina (do zahranici cestujicich) klientu uz si poridila kreditky Mastercard, nebot mBank nabizi pouze VISA karty.
Ja se vubec nechci nevyhodnych kursu mBank zastavat, jen mi vadi ta formulace "Vzdy". Az to autor zmeni na "vetsinou" a nebo podobny vyraz, nebudu mit namitek ;)
Prostě reklama mbank. Jiný banky maj zas jiný reklamní články. Já si na dovču beru euráče v hotovosti a jako zálohu mbank kartu kde si zakážu platbu v obchodě a vybral bych jen hotovost z bankomatu(když je to stejně drahý). Stejně je s tou kartou ve světě problém platit, nemá chip.
To bych tedy od Vás potřeboval poradit, jak se dá změnit limit karty v internet bankingu mBank. Asi jsem natvrdlý, ale ať zadám jakoukoliv částku, vždycky se mi vrací nějaká nesmyslná chyba o chybně nastavených limitech - nikde ale není napsáno, jaká pravidla pro nastavení limitů platí. Psal jsem to na webu mBank do nějakého jejich formuláře, ale nikdo mi neodpověděl. A brouzdat hodinu ve fóru se mi fakt nechce...
U zpočátku vydaných karet nebylo možné měnit limity pod částku nastavenou při aktivaci karty. Bylo třeba změnit limity přes mLinku na nulu a pak to již bylo možné - kromě limitů pro internetové bankovnictví.
U nových karet by již žádné problémy nastávat neměly.
Takže buď:
1) závada mezi klávesnicí a židlí
2) chyba v internetovém prohlížeči (špatné nastavení, či co já vím)
Limit karty pro platbu na netu je implicitně stejný jako pro platby u obchodníků. V internetbankingu to není rozlišeno. Pokud chcete zakázat platby přes net (limit = 0), dá se to provést jen na mLince, není tam na to volba, je potřeba se proklikat na operátora a sdělit mu požadavek. Sám jsem to prováděl v pondělí. Ale stejně v internetbankingu to není nikde poznat, takže nezbývá než věřit operátorovi, že to provedl...