Hlavní navigace

Názory k článku Rozšířené povinné ručení havarijní pojištění nenahradí!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2006 8:26

    BornÝ (neregistrovaný)
    Já jsem byl nucen využít u pojištění od Kooperativy asistenčních služeb - odtahu své škodofky. Zastavil jsem na zákazu, vytáhl klíček ze zapalování a šel si koupit do lékárny léky. Dvě minutky. Když jsem chtěl nastartovat, nešel klíček do spínací skříňky. Volant zamčený, auto tedy nešlo ani odtáhnout na laně. Tak jsem zavolal, že potřebuji auto naložit a odtáhnout do servisu. Odtahovka sice přijela až ze sousedního okresu, událost se stala v krajském městě. Ještě že přijel odtah s rukou, ten klasický, co natahuje auto smykem, by měl asi problém s naložením (na zákazu stálo více vozidel v koloně, takže odtahovací vůz by neměl kde (před nebo za nepojizdné auto) zastavit a nakládat.
    Jak jsem pak nezávisle zjistil u servisu, který odtahovku provozuje, u značkového škoda servisu i u firmy opravující zámky - tak tato závada je u škodoevk s oboustrannými klíči "běžná". U starých jednostranných klíčů se závada nevyskytovala. Takže pokrok je u škodovky cestou zpět!

    Jelikož mne škodovka servisovaná pravidelně ve značkovém servisu vyšplouchla již mnohokrát, (a když slyším ve frontě na přejímací techniky, co všechno se na těhle autech může po...t a kolik stojí odstranění závad) asistenční služby v rámci pojištění se zcela jistě vyplatí. Aspoň u výkřiků technikyx z Mladé Boleslavi.
  • 1. 11. 2006 8:35

    BornÝ (neregistrovaný)
    zapomněl jsem dodat, že ve škoda-servisu jsem zjistil, že odtah v rámci města stojí bez pětikačky tisíc korun. Takže v pojištění za pod tři tisíce (na přesnou sumu si nyní nevzpomenu a ani nevím, za kolik to bude letos) se to vyplatí.

    Když jsem pozoroval a slyšel nadávání mechanika u práce, kdy nemohl spínací skříňku odvrtat a musel rozdělat celé řízení včetně tyče s klouby ... usoudil jsem, že škodvka je opravdu výkřik techniky. Nechápu ale, proč jdou škodovky tak lehce ukrást. Já škubal volantem, ale zámek jsem neurval.
  • 2. 11. 2006 12:44

    realita reality (neregistrovaný)
    škodovky jsou šunt - já tohle tvrdím furt a mnozí mi nechtějí věřit. Hold národní hrdost. Bohužel, českého kromě laciné práce už na škodovkách mnoho není. Když vidím a slyším od známého, co všechno na škodovky vozí z ciziny a co by se mohlo dělat u nás... A řada věcí se u nás sice dělá, pak se to veze do firmy mateřské země, tam na to dají nálepky "made in NDR" a pak se to veze zpátky do Čech do Škodovky... Co servisů Škoda v naší republice je ... A všechny mají stále co dělat. Je jasné, že u nás jezdí nejvíc škodovek, že bude i nejvíce servisů ale pokud bych to přepočetl na jiné značky, tak ty jiné značky by měly mít více servisů než mají nyní nebo naopak škodovka by měla mít servisů méně... Já když vezu otce na prohlídku k Renaultovi, tak tam je servisní přepážka pustá, za to u prodejní je nával jak v supermarketu na zlevněná kuřata. A předávání nových vozů tam běží jak ve fabrice u pásu. A to se říká, že Renault nepatří k těm nejspolehlivějším ... Je fakt, že on zaplatí za prohlídku méně než já u škodovky! A u škodovky jde řada úkonů mimo prohlídku a tudíž pokud chci kontrolu či seřízení, musím platit extra. U škodovky si řadu úkonů z prohlídky mohu udělat sám nebo dokonce v práci některé z nich musím před každým vyjetím udělat: kontrola kapaliny v ostřikovačích, olej, brzdovka, tlak a hloubka pneu, funkčnost světel, stav povinné výbavy ... zkrátka STĚRAČE STÍRAJÍ, OSTŘIKOVAČE OSTŘIKUJÍ - ERNO, TY STĚRAČE A OSTŘIKOVAČE HLÁSIT NEMUSÍŠ, TO PŘECE VIDÍM TAKY - TÚT, HOUKAČKA HOUKÁ ... Pokud zajedete do servisu škoda se závadou, hned vědí, co a jak. Tzn. že závady se vyskytují opakovaně a mají s nimi bohaté zkušenosti. Ostatně, lecos se dá vyslyšet od motoristů před vámi, když čekáte u technika na odbavení. když si přečtete třeba na Idnes.cz diskuzi na téma "Zkušenosti se škodovkami" - jsou tam snad všechny typy - nestačíte se divit, co lidi s těmito výkřiky techniky zažili /a zaplatili/ ... Měl jsem dvě nové škodovky, pravidelně servisované u autorizovaných škoda servisů, ale další auto už škodovkou rozhodně nebude. Jedině že by mi jí dali jako sponzorský dar zadara tak jak to Škodovka s oblibou dělá u různých nemakačenků. Na závěr ještě jeden poznatek - tuším, že řada rejpalů mi bude názor o předražených nekvalitních škodovkách chít vyvrátit: znám řadu lidí, co na škodovkách začínali. Když jsem jim říkal o svých negativních poznatcích se škodovkami, měli jiný názor. Když však přešli na jinou značku, uznali to a už by se na škodovku nikdy nevrátili. Opačně - že by někdo z vyspělého auta šel na škodovku, jsem ještě nezažil. Možná tak, když někdo měl dovezený šrot ze západu, který se neustále sr*l a pak si koupil novou škodovku, připadal si jak v ráji, poruch značně ubylo. Ale pokud si někdo pak koupí vyspělé nové auto, poruchy a drahý servis odpadne zcela / pokud tedy nedělal bouračky a pojišťovna mu nesundá spoluúčast a bonus/ ... Je mi ale jasné, že některří rejpalové budou zde tvrdit opak ...
  • 3. 11. 2006 8:22

    anonymní
    Mě se předevčírem podělal na škodovce termostat. Měl jsem z předchozího typu klasický kulatý, který se vložil do tělesa termostatu, ten tam ale nepasuje. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. Nyní je termostat uchycen v plastovém víčku za dva jakési zobáčky - ty jsou v takových úchytech. Toto celé tvoří těleso termostatu a je to z plastu! A jeden ten plastový úchyt prasknul a termostat je tudíž stále otevřený. Konstrukční řešení hodné Trabanta, 120ky to měly lépe řešené. Jen jsem zvědav, kolik za to vypláznu. Teď jsem volal do škoda autorizovaného servisu, tak to chodí celé jako komplet za 1200. Ale u soukromého neautorizovaného prodejce stojí jen ten poškozený díl 200. Docela rozdíl v nákladech. Jelikož nejsem podnikatel a nemohu to utopit v nákladech, tak je to jasné.
    Když jsem to ukazoval známým, nevěřili. Jestli to mají řešené takto i ostatní značky, nevím, jestli ano, tak se vracíme do éry koňských povozů.
  • 3. 11. 2006 13:02

    jezevec (neregistrovaný)
    U ostatních značek je to stejné, ne-li ještě horší. U pažouta 607 (v ceně garsonky v praze) mi vypadl drátek (pružinka držící sklo) ze světlometu. Cena dvacet korun. Jenže se nedá koupit - jen celé světlo za 9000. Pravím technikům - jste snad kreténi, budu vyhazovat celé funční světlo kvůli pružince za dvacet korun? Prej pane to po nás chce každej druhej, lidi to ztrácej, ale prožinky se nedaj koupit. Ptám se jestli nemají aspoň z nějaké kaše? Prej na dvorku je kontejner. Vnořím se do konťasu - světla tam byla hned tři - s rozbitým sklem ale pružinka přítomna. Nevěřil byste že každý typ pružinky byl trochu jiný - nějakýmu kreténovi stálo za to každý vývojový rok pozměnit pružinku.
    Relé na tažné zařízení. Tentýž problém. Zdechlo. Cena dvacet korun. Ale nedá se koupit. Jen kompletní kabeláž tažného zařízení za 20.000 + vyměnit všechny kabely tažného zařízení. Přitom to relátko mají v GM za 18,50 a visí tam na třech konektorech, výměna trvá asi 12 vteřin.
    Takže co se týče kretenismu, Škodovka se má ještě hodně co učit.
  • 3. 11. 2006 14:41

    LK (neregistrovaný)
    To je bohužel běžné i u jiných (zámořských) značek. Ve dveřích řidiče mi praskl bowden ovládající pojezdy. Chtěl jsem koupit nový - nemožno. Pouze celý set - bowden, kladky, pojezdy, motor.
    Teď mi jedna ženská urazila zrcátko. Jo, samotné sklo nevedeme, pouze celé zrcátko včetně motorků, pamětí apod. za pouhých $400 bez poštovného, u nás přes 16 tisíc.
  • 3. 11. 2006 17:39

    anonymní
    Peugeot 406. Koupil jsem starší a postupně zjišťoval nedostatky. U nádrže chybělo těsnění u palivového čerpadla. Neváhal jsem a koupil jsem dle VINu nové. Nepasovalo. Šel jsem do autorizovaného servisu a světe div se - pokud nepasuje (zkoušeli to dost dlouho a marně), bude třeba (místo těsnící matice za cca 40 Kč) vyměnit nádrž! Asi 14 tis. Kč.

    Nakonec si s tím pohrál "neznačkový" automechanik a funguje to za pár stovek.
  • 4. 11. 2006 19:46

    jezevec (neregistrovaný)
    No ano, zrcátko.
    14.000 - lakovaný vytápěný šmejd.
    Sklo výrobce neprodává - přitom je tam nalepené na plastové pacičce kapkou silikonu. Prostý sklenář uřízl za padesát korun, zabrousil hrany, a ještě i nalepil na místo. Zrcátko kouřové, reflexní, krásné. Nekonevxní - jenže úspora 13.950 korun.
  • 4. 11. 2006 21:09

    anonymní
    Nechce to zase vyjít do ulic?
    Pokud by se takovýto monopolismus na servis a ND děl za socialismu, s. Havel by se mohl posr*at a už by dělal převrat. Proč mu už nyní nezáleží na dodržování demokracie a práv v této zemi a raději se šťourá do cizích států?

    Jinak naprostý souhlas s nekvalitou a kreténností Škodovky. Řada komponentů je značně nekvalitních /již z konstrukce/. Přijdete-lido prodejny s ND a něco požadujete, hned slyšíte: nojo, tohle se na škodovkách sere, to je jejich bolest ... Vzhledem k množství závad mi připadá, že na škodovkách je bolestí vše ...

    Pokud někdo zná Mladou Boleslav: V Kosmonosích je vyhlášená psychiatrická léčebna. Kdysi byly Kosmonosy zvlášť, nyní jsou snad součástí Mladé Boleslavi. Jsou blízko výrobního závodu Škoda. I když vývojové středisko škody je v Česaně v jiné části Boleslavi, připadá mi, že řada vývojových úkolů se neřeší v Česaně, ale právě v psychiatrické léčebně. Jako mají různé školy smlouvy s průmyslovými podniky, aby si něco přivydělaly, tak i naše zdravotnictví trpí nedostatkem peněz a škodovka asi dobře platí a tudíž do Kosmonos zadává výzkumné úkoly.
    Druhou možností překomplikovanosti u škodovek je umělé navyšování hodnoty vozu - proč to dělat jednoduše /a levně/, když to jde složitě /a draze/.

    V ideálním případě, kdy by se vyrábělo jednoduše, by škodovky mohly stát daleko méně peněz než nyní a jistě by si je koupilo více lidí. Ale to by zase asi nestačili vyrábět, když je prý ve světě o škodovky takový zájem...
  • 6. 11. 2006 0:01

    anonymní
    Pane Jezevče,
    já se divím, že proti tomu vašemu peugeotu a tržnímu hospodářství nebojujete!
    Všem ostatním, co si tady na Měšci na něco stěžují, vytíráte zrak, a u sebe si nevíte rady? /ale vy si určitě těmi svými dvěmi příspěvky nestěžujete, vy jen konstatujete.../ Podnikejte, nekupujte to, chovejte se tržně, trochu těch ekonomických informací a vzdělání, pojištění a spoření... a já nevím, jak ještě zní Vaše (nebo Radkovy či Philovy rady) hloupému zbytku republiky.
  • 7. 11. 2006 7:42

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    A co na škodovku, na ní se dá sehnat zrcátko jako jen sklo? Nedivil bych se, kdyby bylo k sehnání pouze celé a ještě k tomu jen v barvě plastu a vy si ho musel dát za několik dalších tisíc ještě nastříkat do barvy vozu...
  • 9. 1. 2009 10:30

    anonymní
    Nevím, zda se na škodovku dá sehnat jen sklo zrcátka, ale když budete shánět celé zrcátko, tak určitě bude v barvě plastu a musíte si jej za tučný peníz nechat nastříkat. Já jsem sousedovi sháněl nárazník na Felicii - samozřejmě všude (ve značkových i neznačkových prodejnách a servisech) nestříkaný. Ceny originál dílu ve Škodovce mi i jemu vyrazila doslava dech a když k tomu ještě připočetl lakování a demontáž/montáž z vozu, vycházelo to přes 10 tisíc. Jelikož si to poškození udělal sám a neměl to pojištěné, tak to nakonec sešrouboval nějak do hromady a chybějící kus plastu nastavil nějakým plechem a jelikož je to na spodku, není nic vidět.
    Jinak naprostý souhlas s tím, že škodovky jsou nekvalitní, předražené šunty. Statistiky spolehlivosti hovoří jasně a je nutno ještě brát v úvahu, že před technickou kontrolou řada řidičů navštíví servis a nechá si auto připravit - takže čistě teoreticky by stanice technické kontroly na žádné závady neměly přijít. Takže i když do auta nacpete fůru peněz, tak se vám na něm stejně něco po*ere.
    Já osobně měl dvě nové, pravidelně servisované v autorizovaném servisu, další škodovku bych si pořídil leda kdyby mi ji nabídli jako sponzorský dar nebo k testu spolehlivosti - a pak by asi nemohli nic vpustit do výroby. Jinak pořizovat tak ošklivá auta za předraženíé peníze (i teď, po krizových slevách) a pak obětovat další předražené peníze za údržbu a opravy nenádalých poruch, k tomu ty nervy - ne, to pravdu ne. Mnozí majitelé si nechtějí toto přiznat, považují třeba roční náklady na opravy mimo periodické prohlídky za 5 - 10 tisíc korun za normální. Nicméně si myslím, že auto by mělo sloužit člověku a ne člověk autu. Kdo poznal jiné, kvalitní značky, nebo se mu do rukou dostal nějaký exportní kousek, tak možná takové negativní zkušenosti nemá, já najezdím ročně jen kolem 10 tisíc km, ale ty negativní zkušenosti bohužel převládají a nikdo mi nevyvrátí, že takové zkušenosti mám jen já, když vidím a slyším ve frontě u přejímacích techniků, co vše a za kolik se může na škodovkách porouchat.
  • 14. 2. 2008 15:52

    jiri (neregistrovaný)
    Fakt musíš byt právník,politik nebo takový odpad,kteří neviděli pořádnou práci a ani vlastní motor auta. Opravdu tento názor že škodovky jsou šunt mohl napsat moc podprůměrný občan Čr.Doufám, že dost lidí bude se mnou souhlasit
  • 29. 2. 2008 12:22

    Pravda (neregistrovaný)
    Souhlasím s názorem,že škodovky obzvláště Octavie první generace jsou zmetky a
    představitelé výrobního podniku (ti se kterými jsem jednal)jsou podvodníci.Tyto Octavie mají neodstranitelnou výrobní vadu a tou je tahání do leva obzvláště je to patrné u dieselů,kde je větší záběr.A všechny majitele těchto vozů podvádějí,protože
    mají softwerově upravenou geometriji a tedy papír dostanete OK, jenže ve skutečnosti máte na levém předním kole nastavenou sbíhavost od 10 do 30 minut.Jak který servis.To se projevuje mírným stahování do příkopy a při jízdě máte volant lehce pootočený doleva,ale co je podstatnější sjíždí se mnohem více pneu.A
    to vám odůvodní tím,že jsou to kola,která ženou auto do předu.
  • 8. 1. 2009 21:34

    pp (neregistrovaný)
    Opravdu hodně ubohý názor. Asi musíš být mimořádný exemplář!!! Jel jsi někdy v Octávii??? Už mám za 7 let třetí a ani nemusím držet volant a ve strouze jsem neskončil. Takhle ale většinou mluví lidé, kteří mají 17 let starého oplíka a závidí.
  • 19. 6. 2011 11:54

    rendy (neregistrovaný) 2001:1a48:5:----:----:----:----:----

    Souhlasím s Tebou ve smyslu "Škodovky jsou šunt".... Tak to se připojuji, šunt asi fakt nejsou. Ale donutil jsi mě k zamyšlení proč jsem si já, ani nikdo z mých nejbližších přátel Škodovku nekoupil....

  • 19. 6. 2011 12:18

    rendy (neregistrovaný) 2001:1a48:5:----:----:----:----:----

    a pokusím se o dovysvětlení.... mí pohodoví známí co nikdy nijak moc nespěchaj si kupují Peugeoty nebo Citróny, můj racionální a na sebe přísný přítel - matematik a sportovec jezdí v Suzuki Swift a má přítelkyně (bývalá závodnice ve sjezdovém lyžování), co má ráda spolehlivá, vlídná a rychlá auta jezdí v Aurisu 1,6. Já zase preferuji interiér v kterém cítím sílu stroje a možnost jak pohodově tak ostré jízdy - mám Hondu Civic. Proč tedy nikdo z nás, přátel, nemá Škodovku??? Myslím, že jsem na to přišel. Škoda je auto, které nemá sice výrazných slabin, ale (i když podvozek má nadprůměrný) nemá ani nic, čím by chytla nadšence (buď přes komfort, nebo ostrou jízdu, nebo toho kdo hledí na design interiéru, či jeho max. variabilitu). Prostě Škodovka je dobrá cca ve všem, ale vynikající v ničem. Letos jsem byl na autosalonu v Brně a všim sem si, jak mě berou interiéry Fordů, Opelů i Hyundaiů a po seznámení se s Lotusem mi to "docvaklo". Borci co Škodovku navrhují to nedělají srdcem. Tím pádem jsem pochopil i sám sebe, proč už 17 let se držím Hondy. Mějte se krásně - René Machek.

  • 14. 2. 2008 17:11

    stařík (neregistrovaný)
    škodovky jsou šunt je pravda, a to že lidi nečtou statistiky a neptají se v servisech autooravářů kteří spravují všechny vozy, ne jen škoda nebo šmejd
    renault.90 léta jsou fuč a spolehlivá auta také ,teď zůstala jen ta drahá na servisa krásné pozlátko které se tecnicky až tak moc nezměnilo, jen ho nacpali poruchovou elektronikou kterou ja stařík .který jezdí jen do práce nepotřebuje.Dáme si otázku proč toyota je jedničkou na trhu ? zeptejte se v servisu .
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).