Vlákno názorů k článku Reklamace platby kartou: zákon je bezmocný, peníze uvidíte jen "jako" od albert - Zapoměl jsem kartu na letišti v KFC v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 12. 2010 11:10

    albert (neregistrovaný)

    Zapoměl jsem kartu na letišti v KFC v Caracasu. Než jsem domů doletěl, byl účet vyčištěný do limitu karty. Později jsem dostal kopie fiktivních nákupů, ze kterých bylo zřejmé, že podpis není můj ani náhodou (ani se nenamáhali ho falšovat). RB prohlásila, že podpis není podstatný, transakce jsou ok. Nakonec díky pojištění jsme na této zkušenosti tratil jen 1200 Kč. A s RB jsem poté okamžitě skončil, stejně jsem se k ní dostal jako klient eBanky a po jejím pohlcení šly služby rapidně dolů.

  • 10. 12. 2010 19:47

    Taky nespokojený (neregistrovaný)

    Musel jsem, letos, Raiffeisen Bank CZ žádat o znovuvygenerování PIN, neb skleróza zaútočila a ruka která tuto činnost dlouho nedělala zapoměla naučený pohyb...

    Když pominu, že službu zdražily na nehorázných 250 Kč, tak musím konstatovat že mne vůbec neuspokojili, protože mi vůbec nový PIN nevygenerovali ale zaslali mi ten můj starý. V mém případě to nevadilo, ale já jsem na žádost jasně napsal, že chci vygenerovat nový a důvod nebyl nikde uveden. Co kdyby došlo k prozrazení toho původního? Co mám za problém věděla jen slečna u přepážky a ta na mne byla naštvaná, že ji zdržuji a navíc byla natolik neaktivní že žádost jsem si musel napsat sám a ručně.

  • 11. 12. 2010 12:49

    AAA (neregistrovaný)

    A jak vis ze to byl ten starej, kdyz sis ho nepamatoval? :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).