Tak jako panu Součkovi, přišly SMS zprávy i mne, i já se zachoval podobně a tato SMS mě docela zmátla. Musel jsem strávit čas a přihlásit se na účet, abych zkontroloval co to vlastně je za zprávu, a když jsem nic neobjevil, tak mi to vlastně došlo, že to bude nějaký renonc od eBanky a zavolal na infolinku.
Vyjádření eBanky je podle mne zcela mylné, doslova říkají, že tuto informaci posílají 45% vzorku lidí, kteří službu "Informuj mne" nevyužívají. Proč tedy přišla tato SMS i mne, když já službu využívám už od úplného počátku? Tak eBanko, teď odpověz.
no, zaujalo me uz to, jak najednou tu "novou" sluzbu propaguji...pouzivam ji uz rok, ale budiz, stala se mi ted ale jina vec....na strankach ebanky i cp investu uz par tydnu vysi oznameni o propjeni uctu, inteligentnim presouvanim penez mezi fodnem a beznym uctem....vyrazila jsem tedy po dohode podepsat smlouvu...abych se pak v bance dozvedela, ze to nefunguje a smlouvu jeste podepsat nejde...je to sice jenom hodina casu, ale kdyz toi nefunguje, proc to proboha vsude inzerujou? to je tak vzdycky dobrej napad a pak to zabijou neci neschopnosti udelat to vcas a podle slibu
Odpověď od eBanky byl typický tiskový blábol. Podstatu věci vidím v tom, že je použit zabezpečený kanál k reklamní zprávě, což považuji za přinejmenším nešťastný nápad, ovšem styl té reklamy je dle mého názoru skandální a firma, která chce být vnímána jako seriózní si něco takového nemůže dovolit.
Při obdržení této "reklamní" zprávy jsem taky lehce znervózněl a hned jsem přes internet kontroloval situaci na účtu. Co kecaj, že tuto službu chtěli nabídnout těm, kteří ji nevyužívají?? Informace o pohybech na účtu používám už několik let, tak nechápu, proč mne s tím otravovali. Ještě chvíli budou zkoušet moji trpělivost a otevřu si účet jinde - už vím kde...
No, k tomu neni co dodat. Souhlasim do posledniho pismene, ale musim se priznat, ze sluzby IB (nikoliv jeho MSIE-only implementace) mi vyhovuji, jedine, co bych ocenil, jsou podminene informace (napr. SMS, klesne-li zustatek pod X kKc nebo prijde-li platba vyssi nez Y kKc atd.) a online informace o blokaci platebnich karet. Ale to jsou opravdu jen drobnosti.
Taky mám ŽB, taky výpis 1/4 letně a taky jsem celkem spokojen. A taky mi nevyhovují ty certifikaty. Nejen, že je to IE only (s tím bych se i vyrovnal), ale protože se připojuji k Internetu z práce a mám na počítači minimální práva (navíc počítač nemá ani disketovou mechaniku), tak to prostě
N-E-R-O-Z-B-Ě-H-Á-M.
Doufám, že si to někdo z ŽB přečte a konečně s tím něco udělá.