Vlákno názorů k článku Recenze: Servis 24 Mobilní banka České spořitelny od Klient ČS - Nechápu, proč banka, která se orientuje na drobné...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 9. 2012 22:35

    Klient ČS (neregistrovaný)

    Nechápu, proč banka, která se orientuje na drobné střadatele (viz označení spořitelna, ne banka) vyvíjí mobilní bankovnictví pro zařízení, na které většina jejich klientů pravděpodobně nemá? Nebo si vedení pořídilo hračku pro sebe? Za moje peníze? Běžný klient má nějaký levný telefon s Androidem do 4.000,- Kč. Ale to vedení ČS asi uniklo. A nebo, že by plebs byl jen od toho aby platil, a hračky jsou jen pro hoch klientelu?

  • 11. 10. 2012 9:09

    jP (neregistrovaný)

    RE: Nechápu, proč banka, která se orientuje na drobné střadatele (viz označení spořitelna, ne banka) vyvíjí mobilní bankovnictví pro zařízení, na které většina jejich klientů pravděpodobně nemá? Nebo si vedení pořídilo hračku pro sebe? Za moje peníze?

    Predpokladam, ze je tomu protoze panove z CSAS zapomneli udelat NEJDRIVE dotaznik pro sve klienty , ktery by jednoduse mohli vystavit na servis24.cz - na portale, ktery pokryva vetsinu cilove skupiny (potencialnich uzivatelu mobilni banky pro Android). Ach joo..snad to brzy napravi.

    Iphone aplikace je alespon dukazem ze mobilni aplikace nepodcenuji a ze do toho SNAD v dalsi fazi nainvestuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).