Tuším, že jsem celkem movitý klient, ale současně mám kvůli rozložení rizika vícero účtů u několika bank či kampeliček.
S avizovanou změnou ceníku jsem se s RB rozloučil, ovšem po pár dnech mne slečna z call centra přemluvila, abych zůstal. Mé požadavky byly jasné - nic měsíčně neplatit a bez kreditního obratu. 3 odchozí příkazy bych zvládl.
Takže jsme se na rok domluvili, slečna mi v emailu potvrdila, že už září budu mít "zdarma" (doposud jsem dostával 20 Kč a platil 15, to je tedy fakt výhoda), v říjnu provedu tři platby a od listopadu na rok zadara.
Realita zatím vypadá jinak: za září si strhnuli poplatek kolem 140 Kč (!) a account manager mi na můj dotaz s sdělil, že mám standardní eKonto Premium a když splním podmínky (kreditní obrat + odchozí platby), tak mne to příjde jen na oněch cca 130 Kč.
Přiložený email od slečny z call centra ignoroval a další dotaz je prozatím bez odpovědi. Kdyby si koupili odpovídací automat od nějaké univerzity zabývající se programováním umělé inteligence, mohli vyházet všechny account managery a výsledek by byl stejný.
Každopádně už mne to trochu vytáčí, nemám chuť se s někým handrkovat. Měli mě nechat odejít, a ne slibovat hory doly a místo toho tahat poplatky.
Kde se u eKonto Premium píše o nutnosti odchozích plateb?
Našel jsem jen toto:
Při splnění Věrnostní výhody Prémium navíc nebudete platit žádné paušální poplatky.
Používejte alespoň 3 služby, mezi kterými bude běžný účet, přímé bankovnictví a debetní platební karta, a splňte některou z níže uvedených podmínek, získáte tak zvýhodněné ceny.
eKonto Prémium:
•součet příchozích plateb za měsíc je min. 25 tisíc, nebo
•Vaše úspory a investice v bance jsou min. 500 tisíc