Zbytečně to tu řešíte. Úplně stačí zavolat na infolinku RB 800 900 900, že chcete vypovědět smlouvu kvůli poplatkům. Do dvou dnů vám zavolá milá paní z retenčního oddělení a bude vás ukecávat, že dá kompletkonto na půl roku zdarma. Odmítněte to! V další větě už vám to nabídne na rok zdarma :)
A to už se dá vzít, uvidíme co bude za rok, zrušit se to pak zase dá.
Stejně je hezký, jak se klienty nejdřív snaží obrat a pak jim lezou do prdele, aby u RB zůstali aspoň zadarmo :) Ta banka na tom už musí být hodně špatně, když má tohle zapotřebí...
A ted mi reknete jednu vec ... proc by nekdo mel za rok absolvovat dalsi dohady kolem ceny ... kdyz muze banku zmenit rovnou. Me to prijde takovy na hlavu postaveny ... a hlavne mi to prijde extremne neseriozni ... coz v pripade banky ...
Ja bych naopak (trebas) ocekaval, ze banka svym dlouhodobym klientum nabidne vedeni uctu gratis ... tak nejak sama ... jakozto odmenu za vernost.
Jop ja vim, sme v CR, tady se musi kazdorocne vypovidat kazda smlouva, aby clovek zustal aspon na svym ... natoz aby ziskal neco lepsiho ...
Navíc si tím postupem jen uškodí - po změně ceníku jsem požádal o slevu, odpovědí byla nabídka schůzky bez jakéhokoliv náznaku souhlasu.
Nemyslím, že je nutné ztrácet čas povídáním si o produktech banky, takže jsem přešel do jiné (mimochodem lepší nabídka než eKonto komplet a zdarma) a dal výpověď.
Pak teprve volali s nabídkou účtu na rok zdarma, ale to už mi výplata chodí jinam a platební kartu též používám jinou...