Vlákno názorů k článku Raiffeisenbank opět blokovala klientům debetní karty od Martin Bilík - I když to s tématem článku souvisí jen...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 3. 2013 13:05

    Martin Bilík (neregistrovaný)

    I když to s tématem článku souvisí jen nepřímo, s Raiffeisenbank jsem zažil následující: jednoho krásného loňského dne se podívám do svého internetového bankovnictví a co nevidím – červená se, červená... Moje milá banka mi z ničeho nic opakovaně zaúčtovala již zaúčtované platby kartou asi za rok zpátky, čímž jsem se ocitl v debetu několika desítek tisíc. Samozřejmě, okamžitě volám hotline, navštěvuji pobočku atd., abych to neprotahoval – trvalo celé čtyři dny, než byla sjednána náprava a byl jsem schopen opět disponovat svými penězi. Pointou pak bylo to, že ke konci měsíce mi banka naúčtovala sankční úrok za nepovolený debet, který mi odmítala vrátit s tím, že za situaci nenese odpovědnost, protože příčinou byla chyba dat z platebních terminálů jiného subjektu. Tento sankční úrok (cca. 80 Kč) jsem získal zpět až na základě podání u státního finančního arbitra. Následně jsem od RB odešel a děkuji, už nikdy více... Takže všichni, kdo máte účet u RB a myslíte si, že máte peníze – pozor, zrovna teď to již nemusí být pravda...

  • 19. 3. 2013 17:23

    Proti srsti (neregistrovaný)

    Pokud byla skutečně chyba dat z platebních terminálů jiného subjektu, muselo se to dotknout mnohem více klientů napříč bankami.
    Přístup banky k řešení problému je ovšem jiná kapitola..

  • 21. 3. 2013 9:05

    Banka inspirovaná klientem???? (neregistrovaný)

    Naprostá pravda.
    Tato pseudorakouská smečka se honosí sloganem "banka inspirovaná klientem".

    Poslední dobou by měla ale zveřejňovat i druhou podstatnou část " .. a klient nasraný bankou".

    Pak by klienti museli velmi zvažovat věrnost tomuto spolku.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).