Vlákno názorů k článku "Raiffeisenbank je hodně zajímavé zvíře," říká její generální ředitel od Petr - No, pan reditel si je jisty, ze zadny...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 2. 2008 9:16

    Petr (neregistrovaný)
    No, pan reditel si je jisty, ze zadny ze zakazniku eBanky k mBank neodchazi. Rad bych ho z toho omylu vyvedl.

    Jsem zakaznikem eBanky, konto u mBank jsem si zalozil uz v minulem roce, trvale a jednorazove prikazy jsem prevedl, a ted cekam jen na posledni vec, kterou potrebuji, a to je inkaso. mBank ho ma zavest v dubnu, a pokud bude v poradku, okamzite davam eBance bye-bye... A v mem okoli nejsem takovy zdaleka jediny...
  • 29. 2. 2008 13:12

    Zdenka (neregistrovaný)
    Pardón, ale srovnávat mBank s eBankou je tak trošku hloupost..mBank je velmi omezená banka, nejen v inkasu.eBance fandím, po přenastavení na eKonto si nemůžu stěžovat. mají to dobře vymyšlené- máš peníze, máš služby zdarma, jsi průměrný klient jdi třeba do .. mBank ;)
  • 29. 2. 2008 13:46

    peky (neregistrovaný)
    A muzete mi rict, v cem je mbank omezena ? Mam uni ucet uz pres mesic, vyplata mi chodi, jednorazove i trvale prikazy taky, platebni karta tez, tak nevim v cem je omezena ???
  • 29. 2. 2008 13:49

    Karel (neregistrovaný)
    Inkaso? Sipo? Spotřebitelské úvěry? Podílové fondy nebo prémiové dluhopisy? Bezproblémové zahraniční platby? Kreditní karty? Větší šíře hypoték? Osobní poradenství? Firemní bankovnictví? Jakýkoli investiční produkty, ať už treasury, akcie, komodity, investiční certifikáty nebo cokoli jiného?
    Myslím, že takhel bych mohl pokračovat ještě hodně dlouho...
  • 29. 2. 2008 14:29

    Rafter (neregistrovaný)
    Behem par mesicu (neco od dubna, neco od cervence) bude z vyse uvedenych sluzeb mBank chybet akorat korporatni bankovnictvi (nebude preci konkurovat Commerz bank) a hotovostni operace. Osobni poradenstvi bude samozrejme vzdy na horsi urovni, ale to typicke klienty mBank asi moc trapit nebude..
  • 29. 2. 2008 16:47

    S474N (neregistrovaný)
    Pokracovat bys Karle mohl, coz o to, druhou veci je, ze sam jsem u eBanky pomalu od jejiho zacatku a co jsem z toho tveho vyctu realne vyuzil? Mozna jedno inkaso.

    Bezproblemove zahranicni platby? Kartu od mBank jsem dostal za par dnu od zalozeni, dokonce zadarmo a jiz jsem s ni uskutecnil nekolik plateb pres Paypal a naprosto bez problemu. Nebo ktere problemy myslis? Ty, ze s mBank si i cizine vyberu z bankomatu gratis a u (J)eBanky bych se nedoplatil?
  • 29. 2. 2008 18:19

    Pavel (neregistrovaný)
    Každý klient má jiné potřeby. Kdo chce jen debetní a kreditní operace stačí mu s debetní karta a chce mít spořící účet - vše ovládané přes net pro toho je FIO nebo mbank zlatá. Kdo počítá v desítkách milionů tomu nějaký poplatek pár tisíc ročně nic neříká.
  • 29. 2. 2008 18:31

    tester (neregistrovaný)
    Bezproblémové zahraniční platby? Ani bych neřekl, platba do USA trvala 5 týdnů a klientský servis odpovídal možná tak úrovni České spořitelny... jinak jsem s eBankou velmi spokojen :) srovnávat mBank s eBankou je stejné asi jako srovnávat škodovku s bmw :) ale věřím, že se mBank časem vypracuje a bude to jedno z nej řešení v ČR...
  • 1. 3. 2008 9:39

    Jarmila (neregistrovaný)
    Inkaso - sice mám, ale do budoucna nebude. Co se mi má kdo hrabat na mém účtu a já za to platit? Zavedení trvalého příkazu je pro mne levnější než inkaso. Takže inkaso mám jen proto, že bych bez něj nedostala úvěr u stavební spořitelny.
    SIPO - hodlám ho zrušit. Stejně je na něm jen TV a rádio. Rádio neposlouchám, v TV jen něco, ale budiž.
    Spotřebitelský úvěr - nemám, a pokud budu chtít, je snad malá nabídka? Počítám, že by mi ho dali všude a s radostí.
    Podílový fond, prémiový dluhopis - podílový fond je v současné době na kočku, i spořící konto ING banky má vyšší zhodnocení. Totéž prémiový dluhopis.
    Zahraniční platba - kolik běžných lidí řeší zahraniční platby?
    Šíře hypoték - pokud už máte jednu, tak je stejně s fixací, pak šířku nepotřebujete. Tu jednu snad seženete. Pokud ji budete chtít přeúvěrovat, budete se o to zajímat i u více bank, takže je to jedno.
    Osobní poradenství - snad chcete říct "lákání ke koupi produktů". Kvalitní osobní poradenství jsem ještě nezažila,ale třeba na to nemám dostatečnou bonitu ani nejsem politik :-)).
    A tak můžeme pokračovat.
    Suma sumárum: mBank je výborná a je dobře, že přišla.
  • 2. 3. 2008 22:53

    Mex (neregistrovaný)
    Nemám rád Českou poštu, ale jejich službu, která jmenuje SIPO přesto považuji za výhodnou. Když si totiž projedete seznam partnerských firem, které jsou ochotné akceptovat platby prostřednictvím SIPO, tak zjistíte, že nemusíte zůstat jen u TV a ČRo. A popravdě, když chcete opravdu ušetřit za poplatky z položek na účtu, tak proč nesloučit třeba i několik položek do jediné?

    Co míníte pojmem "podílový fond"? Mohu vám vyjmenovat několik fondů dostupných celkem lehce českým drobným investorům, které mají i v současnosti mnohaprocentní výkonnost.

    Suma sumárum - mBank má hodně omezení, která ji řadí spíše mezi segmentově specializované banky než mezi banky širokospektrální co do segmentu klientů a portfolia poskytovaných služeb.
  • 3. 3. 2008 10:05

    Petr (neregistrovaný)
    No vidite, a ja SIPO za vyhodnou sluzbu naopak nepovazuju, a kdyz chci usetrit, jdu nekam, kde mi (jakmile to budou mit) nebudou strhavat za inkaso nic.

    Proc nesloucit polozky do jedne? Treba proto, ze chci mit kontrolu nad tim, kdo si muze kolik penez z meho uctu strhnout - ne jen celkovy limit (ktery bych musel nasadit tak, aby obsahoval soucet vsech maximalnich limitu, coz je rozhodne vic, nez chci), a v pripade problemu chci mit moznost zablokovat platbu jednomu "inkasovateli", aniz bych tim zablokoval platby vsem ostatnim...

    Podilove fondy - investuju do nich (ne, nic zvlastniho, proste jen do nekolika malo, ktere jsem si vybral), investuji metodou pravidelnych nakupu, a investuji tak, ze poslu kazdy mesic prikazem penize na uvedene ucty, s uvedenymi variabilnimi symboly, odpovidajicimi udajum vyplyvajicim z me smlouvy s danym fondem. Tohle muzu bez sebemensich potizi delat i z mBanky...
  • 4. 3. 2008 9:51

    Michal Kára (neregistrovaný)
    No, muzu vas ujistit, ze mBank vam za inkaso opravdu nic nestrhne, protoze ho ani neumi (a to ho slibovali, tusim, od ledna).

    Stejne jako za vklad hotovosti na ucet nic nezaplatite, protoze ho mBanka nedela ;-)
  • 4. 3. 2008 15:04

    Petr (neregistrovaný)
    No, vsak jestli jste si stacil vsimnout, drive jsem psal, ze si zatim (z duvodu inkasa, ktere bylo slibovane ne na leden, ale na duben, a je stale) nechavam svuj soucasny ucet u eBanky.

    Za vklad hotovosti na ucet nic nezaplatim, protoze ho nepotrebuju (a ani nepotrebuju, aby mi nekdo, kdo mi na ucet vlozi jednu korunu, automaticky nechal strhnout deset korun, jako to delala eBanka), a pokud nahodou neco takoveho jedno za tri roky enbo tak nejak budu potrebovat, vyuziju k tomu bez potizi pobocku jakekoliv banky, a v takovem pripade jsem samozrejme ochoten za to zaplatit.
  • 3. 3. 2008 20:07

    Jarmila (neregistrovaný)
    SIPO nechci. Ne, že by nebylo zajímavé, ale měli jsme na něm např. noviny. Jakákoli změna trvala minimálně dva měsíce a hafo telefonů, hlavně nejdřív zjistit, kdo to obhospodařuje, jak to, že si strhli víc než měli, prostě jak neměli písemnou informaci 6 neděl před změnou, už ji nebylo možno provést. My tam ty noviny navíc ani nedávali. Prostě jsme chtěli změnit tisk a náhodně jsme přišli na to, že od pošty se vydělila jakási firma, tuším Mediatel, a té že pošta všechno předala. Pošta už prý noviny ani nenosí a já rázem hledala jakýsi Mediatel či co to bylo. Pokud platím přes účet, musím taky kontrolovat, ale především mám informace hned a nemusím je pracně vytelefonovávat po kdejakch čertech. Mám kontrolu a vládu nad účtem a vím, co, kdy a komu. Se SIPEM ne. Na mých 8 trvaláků je proto mBank ideál a kontrola on-line, na až 10. následujícího měsíce.
  • 3. 3. 2008 10:32

    LK (neregistrovaný)
    Jsem u EB už od dob Expandie a mám u ní dokonce hned dva účty - a když počítám manželku tak tři.
    Také se hrdě hlásím k tomu, že všechny tyto účty tento měsíc zrušíme a přecházíme pod MB. Zatím tomu brání otevřené úvěry, ale už si zařizuji výhodnější refinancování.. EB byla nesmírně zajímavá zpočátku, ale postupně z ní úplně vyprchala dynamika a inovativnost. Její internetové bankovnictví se nijak nevyvíjí už nejméně pět let. A to co nabízí, je beztak způlky nefunkční nebo k ničemu. Tím mám na mysli její "provázání" s ostatními produkty jako je pojištění (pouze kontakt na poradce), investice do PF (nikdy mi ho nedokázali zprovoznit, aby bylo funkční), stavební spoření nebo penzijní přip. PP se mi například již zobrazuje stále ve stejné výši, přestože už dávno (léta) neexistuje, resp. bylo převedeno jinam...
    Časem jsem zjistil, že vlastně od účtu stejně nepotřebuju nic víc než aby uměl převádět peníze a abych k nim měl přístup přes bankomat. A na to je EB zatraceně drahá, vůči nulovým poplatkům MB dokonce nekonečněkrát...
    A navíc má stupidní reklamy, které ve mě vzbuzují stud, že jsem s nimi ještě spojen. Takže na den, kdy v Rajfce zruším veškeré účty, se mimořádně těším.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).