U havarijka to beru, pokud se to napíše do smlouvy písmem čitelné velikosti.
Ale u povinného ručení to je fakt zajímavé - klientům zadělávají na soudní spory s poškozenými, protože poškozeného nezajímá, co si mezi sebou ujednali - má právo na náhradu skutečné škody. Ne nějakého teoretického rozpočtu. Pokud by si nechal opravit auto v neznačkovém servisu, může třeba přijít o záruku poskytovanou nad rámec zákonné záruky.
No právě.
Pojišťovna poskytne prostředníkovi slevu 500 Kč. K tomu dá prostředníkovi provizi, v podobné výši. To vše z prodejní ceny 1600 - 3200 Kč. K tomu si ještě platí vlastní prodejce.
No nevím, školy nemám, ale tady je, v době kdy pojišťovny brečí "o neudržitelnosti"* evidentně ještě hodně sádla k ořezání.
* Takhle ale brečí už 20 let, přičemž na výplatu škod jde dlouhodobě necelá polovina vybraného pojistného. Sádlo, moc, moc, moc sádla.
Navíc i ten způsob kšeftu, kdy pojišťovny né aby využili toho, že je získání zákazníka nestojí další rok už nic. To ne. To ho radši vyženou svojí cenovou politikou každý rok ke konkurenci.
Hodně sádla v cenách povinného ručení. A neschopnost vedení pojišťoven na prstech jedné ruky zde cítím.
Skutečně nedoporučuji!
Moje auto bylo nabouráno klientkou této pojištovny. Oprava trvala týden, ovšem auto bylo v servisu zbytečně dalších 6 týdnů. Šlo o malou škodu cca 10 tisíc.
Já i autoservis jsme tam volali prakticky obden. Na linku se dá opravdu těžko dovolat, vždy čekáte a za to samozřejmě platíte. Pojišťovna nás neustále zásobovala neskutečnými výmluvami. První týden neřešili mou pojistnou událost vůbec. Reakcí na můj údiv nad touto skutečností bylo sdělení, že nemohou najít papíry, které jim tam poslal autoservis. Ať zavolám do autoservisu, ať jim zavolají, kde papíry jsou. To autoservis udělal obratem, ovšem úplně stejný scénář se opakoval ještě třikrát!
Přestože eventuelně všechny dokumenty nakonec našli, můj případ se nikam neposunul. Znovu jsem volala do pojišťovny, která teprve na můj dotaz, co se děje s mým případem, zjistila, že už vlastně všechny dokumenty mají. A tak je tedy teď pošlou likvidátorovi, což by se nestalo bez mé pobídky.
Po dalších deseti dnech bez odezvy mi bylo sděleno, že mi nemůžou ohledně případu poskytnout žádné informace, protože případ je u likvidátora. A na toho nemůžu dostat telefonický kontakt. Pouze emailovou adresu. Na email, který jsem mu poslala neodpověděl nikdy.
Při dalším ( opravdu netuší kolikátém) telefonátu s pojišťovnou je mi sděleno, že likvidátor má patnáct dnů na to, případ uzavřít. To se tedy stalo šestnáctý den a za stále se navyšujího se účtu za telefon se dozvídám, že případ jde do účtárny. Na šampaňské je ovšem stále brzy. Trvalo to dalších deset dní, než pojištovna fakturu skutečne uhradila. Skoro měsíc po její splatnosti.
Stěžovat si není kam, na jakéhokoliv nadřízeného vás na lince odmítají přepojit.
Nutno ještě podotknout, že šlo o firmní automobil, takže naší firmě 6 týdnů vznikala škoda. Stejně tak autoservisu, kde auto zabíralo 6 týdnů místo.
Co dodat...Nepodporujte, prosím, toto parazitující chování a nic si u Slavie nepojištujte!