Vlákno názorů k článku Prokletí osobního bankéře od Mark Harry - Chci připojit trochu jiný názor, než byl tady...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 2. 2003 9:05

    Mark Harry (neregistrovaný)

    Chci připojit trochu jiný názor, než byl tady prezentován. Mám u ČS taky zřízeného osobního bankéře a taky mi byl přidělen bez mého vědomí. Ale je to poskytování služby navíc, která se může kdykoliv odmítnout. Jestli byl autor tohoto článku nespokojen se službou, nemusel ji přijmout. Také se mi už stalo, že jsem nutně potřeboval něco vyřídit a byl jsem nornálně obsloužen u jiné pobočky u přepážky. Hlavní výhodou osobního bankéře je, že už nemusím stát fronty u přepážek. Např. v prosinci se pravidelně opakuje, že se stojí minimálně hodinové fronty, což si každý nemůže dovolit vystát. Takhle prostě zavolám bankéři nebo mu zašlu mail, domluvíme se na schůzce a dopředu oznámim, co budu chtít. Přijdu do banky, obejdu čekající fronty a bankéř je již připraven s patřičnímy dokumenty. To je moje zkušenost s osobním bankéřem.
    Prosím neberte můj příspěvek jako reklamní. Byl jsem nějakou dobu v zahraničí a vím, že takový přístup je tam naprosto normální. U nás je to novinka a zatím jsme si na to asi ještě nezvykli.

  • 3. 2. 2003 12:43

    graver (neregistrovaný)

    Neberte to ve zlém, ale Vy jste snad dřív psal reakci než četl článek. Reagujete úplně stejně, jako ta dáma ve spořitelně - taky mne informovala o možnosti osobního bankéře odmítnout a nevyužívat - "když se mi to tedy nelíbí". Nepochopila, že proti institutu osobního bankéře nic nemám (já ho dokonce oceňuji), jen si chci zachovat možnost použít i jiných forem kontaktu - když chci nebo když musím. A to právě mi bylo odmítnuto - za současného vyjmenovávání všech výhod osobního bankéře - přesně stejně, jako to děláte Vy. Pak chtějte, abychom to nebrali jako reklamní příspěvek :-))

  • 3. 2. 2003 16:34

    Mark Harry (neregistrovaný)

    Vy si nejdříve rozmyslete co vlastně chcete. Jednou se vám to líbí jednou ne. Vsadím se, že vyřízení služby 24 přes přepážku trvá mnohem déle než přes bankéře. Přiřadili vám bankéře na pobočce, kde máte účet, protože tam asi mají všechny podklady k účtu a nemůžou vědět, že nějaká jiná pobočka je k vám blíže. Souhlasím s tím, že vás úřednice na přepážce neměla odmítnout a chápu, že vás to naštvalo.
    A jestli si myslíte, že jsem vyjmenoval všechny výhody osobního bankéře, tak jste tu službu vůbec nepochopil. Mám účet i u jiné banky, kde ta služba není, komunikuji s ní pouze přes mobil a důležité věci musím vyřizovat na přepážce. Koupil jste si "televizi", dostal jste k ní "rádio" zdarma a vám se prostě nelíbí, že není stereo.

  • 4. 2. 2003 0:46

    All-in-one (neregistrovaný)

    Neberte to prosím jako útok na svou osobu, ale Vám se zdá normální stát v bance frontu? Vždyť to je jasná prezentace vztahu banky ke svým klientům - musím zajistit - pokud mám hodně klientů, aby nečekali! Jinak je to arogance a ignorace. To, že osobní bankéř způsobí, že mohu obejít frontu mi přijde vrcholně stupidní........

  • 4. 2. 2003 11:32

    LK (neregistrovaný)

    U Expandie mame firemni ucet (svuj soukromy jsem tam jiz zrusil). Vzdy jsem musel cekat frontu, popr. kdyz jsem se vcas objednal, tak cekali frontu ti, co prisli bez objednani (jeden clovek dokonce pul hodiny). Klientske centrum Praha - Vacl. namesti.

  • 5. 2. 2003 16:01

    Zek (neregistrovaný)

    Promiňte, ale fronty ČS bohužel zdědila.
    Pokud to byla dříve jediná banka pro běžné občany tak tam měli účet všichni. Jak se objevily nové banky tak lidé začali zakládat účty u nich. Problémem ČS jsou důchodci, jelikož ti jsou právě skupinou, která jen tak banku nezmění. Jejich národním sportem je vyrazit ráno kdy je plno v autobuse do města na úřady a do bank. A tak se bohužel stává, že vznikají fronty.
    Tímto neříkám, že fronty jsou způsobeny pouze důchodci, ale podílejí se na tom hlavní měrou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).