Asi tak nějak, Nezaznamenal jsem taktéž, že by o tom zákazníky ČEZ v červnu informoval, takže jen čekám na letošní fakturu, zda se do ní tento červnový ceník promítne či nikoliv a tím pádem zda tohle budu reklamovat. informovat musí, ale neudělal tak.
Podvod s eTarifem krásně ilustruje, jak Vás nalákají na sliby (10,- paušál výměnou za elektronickou komunikaci) a pak Vám to hezky osolí.
S tím ERÚ je to zbytečná ztráta času. Mne kdysi ČEZ nalákal na plyn, pak najednou u plynu zavedli nějaký ceník "B", aniž by někde bylo definováno, koho se ten ceník týká. Poslal jsem mail na klientské centrum, jaký pro mne platí ceník. Prý "A". Pak přišla faktura, spočítaná podle "B", rozdíl 1500,- Kč ve prospěch ČEZu.
Fakturu jsem reklamoval s odkazem na odpověď z klientského centra. Zamítnuto, pracovnice klientského centra se prý spletla a ČEZ se mně omlouvá. Stížnost na ERÚ, odpověď opsána od ČEZu a doporučeno, že se s ČEZem mohu soudit v občanskoprávním řízení...
Já se ke změně odhodlal před dvěma lety, taky jsem tomu dlouho vzdoroval a nechtěl o tom ani slyšet, ale pak jsem se nechal ukecat i zlákat cenou a šel do toho. Jednotlivé dílky ceny jsem však neřešil a bral jsem to jako celek a teď mám na to stejný pohled, BE mi i nadále se smlouvou na neurčito vychází po drobných úpravách co mi udělali u nich, výhodně, abych to upřesnil mám u nich akorát rodinný dům s elektřinou, plyn nevedeme.