Dle vyjadreni Telecomu si nyni odhlasuji tel. stanice uzivatele nerentabilni pro Telecom, tj. lide, co malo volaji. To jsou hlavne starsi lide, kteri maji telefon jako pojistku pro privolani pomoci v pripade nouze (náhlá nevolnost, pocit ohrozeni atd.) Hovory spise prijimaji nez uskutecnuji.
Ale pro uskutecneni hovoru musi byt dva, prvni - vola a plati hovor, druhy - hovor prijme a neplati. Mnoho lidi za nejaky cas zjisti, ze nema komu volat, ze volani z pevne linky na mobil je drahe, pausalni minuty v jine siti nez v Telecomu neplati, ten kdo ma pouze mobilni telefon nebude volat na pevnou linku z tehoz duvodu a ze tlf. stanici vlastne vubec nepotrebuji.
Telecomu se podarilo nastartovat retezovou reakci, ktera ma kontraproduktivni efekt, zbavi se malovolajicich klientu, ale komu tedy budeme volat mi ostatni?