Vlákno názorů k článku Příruční zavazadlo se vám může u levných aerolinek hodně prodražit od Petr - Vazeni, my na tom byli mnohem hure se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 7. 2012 20:39

    Petr (neregistrovaný)

    Vazeni, my na tom byli mnohem hure se SmartWings. Kupovali jsme letenku pred zmenou vahovych limitu (30.04.) a nikdo nas na zmenu neupozornil, ani informace na jejich web strankach nebyla. Aboslutne nic na webu nepsali, zlodeji. Odletali jsme cca 05.05. a zaplatili nadvahu. Chteli jsme si stezovat a chlapek za sklenenou prepazkou nam odebral palubni listky za ucelem sepsani stiznosti/rekla­mace. Az si doklady vzal, tak se nam zacal vysmivat s tim, ze ted nemame palubni listky a neodletime. Smal se nam do oci a vysmival se nam. Protahoval to a do letadla se uz nastupovalo a my nemeli doklady. Volali jsme Policii ČR na linku 158 a ta stale neprijizdela, pak nam nejaky policista volal, zda vubec maji prijet a zda si to nevyresime s TravelService (SmartWings) sami :-). Nakonec jsme odleteli, ale dodnes to resi policie. SmartWings dale podvadi klienty, ze na webu pise, ze muzete ze zahranici volat na na uvadene telefonni cislo, ale ve skutecnosti jsou blokovani vsichni cesti operatori a tak se v zahranici na uvedeny kontakt nedovolate vubec a zaplatite si za poslechnuti hlasky na zaznamniku. Je to podvod na podvod, okradani klientu, kterych si TravelServis (SmartWings) vubec nevazi.Cloveka, ktery nam lstive odebral palubni listky za ucelem sepsani reklamace nadvahy se SmartWings zastaval. Budeme se SmartWings soudit o zadostiucineni, nebot v zivote jsme nezazili tak otresne chovani pracovnika za sklenenou prepazkou TravelServis (SmartWings). Tuto spolecnost se budeme snazit bojkotovat a vsechny varujeme pred otresnym klientskym pristupem a chovanim. Uz nevi, na cem by vydelavali a na cem by setrili. Odiraji lidi a jeste se chovaji neslusne.

  • 19. 7. 2012 21:17

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    Nebude to tím, že za cenu Trabanta očekáváte pohodlí jako v Rolls-Royce?

  • 30. 7. 2012 22:42

    lol (neregistrovaný)

    jj to jsou ti co si za 6k koupi leteckej zajezd do tunisu a pak ve zpravach na nove breci ze nejsou v 5* resortu, ale bungalovu.

  • 31. 7. 2012 16:20

    avathar (neregistrovaný)

    Smarti provozujou i linkovou přepravu letadlam TS nebo svejma, takže dotyčnej si mohl koupit normální letenku na běžnou linku. Pověst téhle firmy mezi vyznavači low cost letecké přepravy není dobrá a kdo může, tak s nima nelítá. já s nima letěl několikrát když ještě byly SkyEurope, naštěstí jsem nikdy problém neměl, ale těch příhod podobných jako tahle jsem slyšel/četl už docela dost.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).