Vlákno názorů k článku Příběh Air Bank. Bývalý ředitel vyprávěl o jejím vzniku od asdfghjkl - Rozhodli se pro přístup „iPhone“ – nabízet v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 12. 2014 8:56

    asdfghjkl (neregistrovaný)


    Rozhodli se pro přístup „iPhone“ – nabízet v podstatě jednotný produkt, s tím, že vědí, že tím nevyhoví každému.



    Tohle tvrdím od začátku. Např. z designu a způsobu fungování ten kocept přímo čiší, což je na této bance vůbec nejodpudivější (stejně jako u ZUNO).

  • 2. 12. 2014 12:52

    MoB (neregistrovaný)

    Design je do značné míry subjektivní.

    Pokud jde o UX, z bank, které jsem už vyzkoušel, se mi jeví AB jako celkem dobrá. (Aktuální srovnání s UCB... UCB má strašlivý internetbanking.)

    Jinak samozřejmě to bylo jejich rozhodnutí, chtěl ten produkt tak postavit, a to se jim zřejmě povedlo.

    Mimochodem, já iPhone nemám a nechci, nicméně AirBank se mi líbí a aktivně ji používám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).