ja vzdy nez jsem sel zrusit ucet jsem poctive prevedl vsechny penize na ucet novy, pouze ponechavam dostatek financi na poplatky spojene se zrusenim uctu. Banka si pak muze nechavat jakoukoliv hotovost pro vyse zminene pripady na ucte i po zruseni, ovsem pokud tam zadne nejsou, ma smulu.
Dle meho nazoru by banka mela prostredky vyplatit ihned pri zruseni a pripadne nedoplatky ktere vzniknou na klientovi vymahat zpetne ...da se to podlozit nejakym dodatkem smlouvy o zruseni uctu ci tak neco ... myslim ze prostredky jiste kazda banka najde, ale zadrzet klientovi penize na uctu je pro ni jiste jednodussi.
Dovolím si zaslat moji hořkost a špatnou zkušenost s bankou GE ,
,kde při sepsání smlouvy sdělí co jim vyhovuje, zbytek informací zamlčí, sama banka si může navýšit min. zůstatek aniž bych podepisoval svolení , ale klient nic což je omezen .
Co se týká poplatků jsou nehorázně vysoké a v případě ukončení účtu ani nemluvím.Závěrem ,bych ostatním klientům doporučil -řádně se o vše informovat, udělat si čas na jednání v bance a teprve až bude vše jasno mohu podepsat. Flexkredit a podobné návnady ani neotvírat .
S pozdravem a štastným výběrem banky přeje
sachaant@tiscali.cz
P.S. já osobně jsem dnes už vyučen ....