Vlákno názorů k článku Při přebírání zboží se vyplatí pečlivá kontrola od Tom - Chtel jsem na vyse uvedene prispevky reagovat, ze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 1. 2009 12:06

    Tom (neregistrovaný)
    Chtel jsem na vyse uvedene prispevky reagovat, ze osobne mam s timto e-shopem jen dobre zkusenosti. Nez jsem to stihl udelat, sam jsem schytal jednu spatnou. Shanim meteostanici Goddess WEA-111. Nejdrive jsem ji minuly tyden objednal u dno.cz, ktery uvadel, ze ji ma skladem. Ten mi nasledne v pondeli 5.1. objednavku stornoval s tim, ze zbozi neni skladem ani u nich ani u dodavatelu. Pritom i dnes (7.1. 2009 12:02) stale uvadeji, ze skladem je!
    http://www.dno.cz/products/goddess-wea-111-s-vetromerem
    Jako dalsi obchod, kde jsem pak nasel meteostanici "skladem", byl prave obchodni-dum.cz http://www.obchodni-dum.cz/goddess-wea-111/56954/ Byla dokonce i o neco levnejsi a po rozkliknuti ikonky "skladem" se vypsalo vysvetleni ze k osobnimu odberu v Praze bude 6.1. nebo v Brne 7.1. Poucen z predchozi zkusenosti jsem presto nejdrive zavolal na jejich infolinku 810 400 400, zda je to opravdu skladem nebo jen neni aktualizovany web. Dostalo se mi ujisteni, ze skladem je a muzu bez problemu hned objednat. Do 5 minut byla objednavka hotova a uz jsem jen cekal na vyzvu k vyzvednuti zbozi. Jeste vcera 6.1. bylo na webu uvedeno, ze je vyrobek skladem. Proto me pred chvili velmi nemile prekvapil stejny telefonat jako z dno.cz, ze zbozi neni skladem ani u dodavatele a nemaji ani zadnou nahradu a je jim lito. Neni tohle primo exemplarni ukazka klamani spotrebitele?!
  • 7. 1. 2009 14:07

    TNT (neregistrovaný)
    Klamání jo, ale bez nároku na náhradu škody na straně zákazníka. I kdyby zboží bylo skladem, další problémy mohou nastat viz. popisovaný problém se sporákem. Je třeba se někdy obrnit proti sklamání už při odeslání objednávky až po převzetí zboží, kdy po převzetí to stejně nekončí...... některé eshopy mají větší mírů zobrazování výrobků skladem, i když to není pravda. Prostě kdo má skladovou dostupnost, tak má hned objednávky, protože jinak by šel zákazník hned na jiný eshop. Meteostanice je exotické zboží, dokáži si představit jednoho výhradního dovozce do ČR, u které musí objednávat všechny eshopy a zrovna na potvoru dovozce nic skladem nemá.... ALE BUSINESS JE TŘEBA DĚLAT FURT,JINAK NÁS KONKURENCE ODSTŘELÍ. Četl jsem na lupa.cz na téma nekorektnosti eshopů článek a byla o tom i dost bohatá diskuze s příklady.
  • 7. 1. 2009 15:27

    Tom (neregistrovaný)
    Jenze pristup "dela to konkurence, budeme taky" je spatny. Tohle by chtelo par exemplarnich trestu od Ceske obchodni inspekce a ostatni to prestanou delat sami.
  • 15. 11. 2010 12:22

    Martina (neregistrovaný)

    Dno.cz je nejhorší obchod jaký jsem kdy poznala!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).