Jelikož je článek o mě, nemůžu upozornit na jednu lež.
Postup obchodu nechci více hodnotit.
Ale paní Picková bohužel buď nemá dostatečné informace, nebo sprostě lže. Slevu jsem přijal právě proto, že pracovník SOS mi jasně naznačil že žádná arbitráž nebude ať chci nebo nechci, protože se do ní nehodlají pouštět! Řekli že buď vezmu slevu nebo mám smůlu. Stále si osobně myslím, že "úspěšně" vyřešené mimosoudní vyrovnání v podání SOS znamená, že klienta "donutí" k domluvě jako mě a žádnou arbitráž nepřipustí.
Takovej soud taky není od věci. Pokud byste si byl jistý, že vyhrajete, klidně jste do toho mohl jít. Pokud má člověk pravdu, ani deset právníků zazobaný firmy s tim nic nezmůže.
"Pokud má člověk pravdu, ani deset právníků zazobaný firmy s tim nic nezmůže." - moc se díváte na pohádky a americké filmy, jak chudá dívka ke štěstí přišla...
Pan zakaznik L je podle me peknej ko***. Provozujeme taky eshop a obcas na takove narazime. Na vsechno si stezuji. Do telefonu krici. Objednaji si prepravu objemneho materialu, kdy je zaplnene skoro cele auto a ocekava, ze mu to ridic vynese az do jeho podkrovi v 2patre. Nevim nevim. Firma se evidentne snazila v kratke dobe problem vyresit. Spis si myslim, ze pan je notoricky stezovatel !!
Preji krasny den.
Ja si myslim ze jste u nas uz nakupoval a byl spokojen :-)
Ted Vazne. Ono to neni tak jednoduchy uspokojit kazdeho zakaznika. Kritizovat opravdu umi kazdy.
Nasi ridici zakaznikovi samozrejme pomuzou zbozi vylozit, ale nemuzou od nej cekat ze jim to sam odnese nahoru. Zakaznik je samozrejme predem upozornen, ze zbozi je objemne a je nutne zajistit vykladku nejlepe dvojici a ze jim ridic pomuze jen vylozit.
Predstavte si ze ridic na trase odnosi vsem svym zakaznikum zbozi na zadech Myslim ze by uz druhy den neprisel do prace.
Chce se na to divat i z druhe strany. Peji krasny den.
Ano, právě proto radši nakoupím v Datartu, kde mně to přivezou domů, rozbalí a zapojí, než v nějakém pofiderním e-shopu, kde budu muset shánět sousedy, aby mně to ponesli vynést z auta a pak ještě instalatéra na zapojení...
To jo, vybrat od zákazníka peníze za "komforní přepravu", na to jsou dobrý, a pak přijede s nákladem pro tři chlapi jen řidit a rozpřáhne rukama! Podvodník na podvodníkovi.
Podivejte se na to i z druhe strany. Elektronika se prodava s 3% marzi a prodejci se i presto snazi nabidnout neco vic nez jejich konkurenti a nabizeji Komfortni prepravu. Jenze takovy ridic ma na trase treba 5 nebo dokonce 8 mist vyklady. I kdyz by treba chtel nemuze se jedne zakazce venovat hodinu. To by takova preprava vysla na mnoho tisic. Ono je jednoduchy kritizovat, ale mnohdy to neni tak snadny.
Takže podle tebe je v pořádku, že dodají nabořené zboží, prakticky zákazníka donutí podepsat, že zboží bylo bez vady, což u vestavné trouby prakticky nelze a když se objeví problém, tak zákazníka pošlou do pr....?
Oni ho IMHO nedonutili, pouze na něj tlačili a on nebyl dostatečně asertivní. Když ke mně na ulici přijde žebrák a řekne "dej mi na oběd, trpím hlady a dělej, spěchám", tak mě taky k ničemu nenutí a je jen na mně, zda "vyměknu" a peníze mu dám nebo ne.
No tak po tom co píšete, bych si u Vás nekoupil ani pendrek. A Vaše poznámka "občas na takové narazíme" tomu jen dává za pravdu, jste si asi 100% jistý, že nikdy nedojde k reklamaci Vaším přičiněním. Pro Vás by bylo dobré si uvědomit, že k reklamacím docházelo, dochází a docházet bude. A označení pana L za ko....a je od obchodníka, který by se měl řídit pravidlem můj zákazník můj pán docela silný kafe:-(( Každý máme právo na reklamaci, které můžem využít a označovat nás za ko...y.,to se Vám moc nepovedlo. Tak Vám přeji hodně prodejních úspěchů s Vaším přístupem:-D