Vážený pane Šebek. Vaše slova " Má na to dostatečné množství času." mne nanejvýše skvěle po ránu rozesmála.V minulosti jsem pouze naštěstí jen jednou u vás nakoupil.Bohužel "Komfortní doprava" to byla větší katastrofa než "Obchodní balík" ČP .Nejen že nebyla dodržena aspoň zhruba hodina doručení ale ani den !! To že má zákazník právo zboží nejen rozbalit ale i zkontrolovat jsem musel vašemu řidiči dost důrazně vysvětlit.Taková neochota a arogance to se jen tak nevidí.(Podotýkám že tato zkušenost je cca 2 roky stará od té doby jsem raději volil jiné e-shopy).
asi jako vse ostatni je o lidech. Osobne jsem celou kuchyn az na jednu vyjimku vybavil prave z obchodnidum.cz a to tak, ze postupne. Cca 5-7 objednavek. Musim rict, ze vzdycky maximalni spokojenost. Ridic pokazde ochotny, na rudliku privezl napr. lednici az do bytu, pozadal me o kontrolu a zatim si "dodelaval papiry". Zkusenost 12/2007-8/2008.
Cas na kontrolu jsem rozhodne mel. Ridic mi jeste ochotne pomohl lednici rozbalit. Diskereci dostal a na obou stranach byla vstricnost, ochota, lidsky pristup. A to podotykam, ze bylo i treba 7h vecer a na ridici uz bylo videt jakesi opotrebovani:)
Jednou probehla i zmena dodaci adresy uz jen po telefonu s ridicem, taky bez problemu.
Mozna stesti, mozna je to i v pristupu k lidem...
Asi jsem další, kdo měl smůlu na pracovníka. Zboží přijelo o půl dne později než bylo dohodnuto a čas na kontrolu byl asi někdy mezi tady to máte a tady mi to podepište.
Také potvrzuji, nakupuji také dost často a až na snad jednu výjimku prakticky vždycky řidič tlačil na to, aby kontrola pokud možno neproběhla nebo aby proběhla rychle - tady to podepište, musím jít, mám toho moc, přešlapování, pohledy na hodinky, ... U lednice jsem neobjevil promacknutou izolaci na zadni stene - nastesti to byla jen esteticka zalezitost ...
U české pošty je dokonce zvykem, že ani nesmíte rozbalit balík a podívat se, jestli se v něm něco nepoškodilo, než ho převezmete. Samozřejmě, pokud máte podezření na poškození, tak to můžete udělat, ale vysvětlujte to doručovatelům.
"je povinnost zákazníka si zboží rozbalit a pečlivě zkontrolovat. Má na to dostatečné množství času."
Má na to dostatek času? To je vtip, objednávám přes Internet pořád, a každá přepravní firma vám jen tlačí vyhodí na chodník bednu a vrazí do ruky papír na podepsání, o nějaké kontrole ani nemůže být řeč, pokud teda nemáte rentgenové brýle. Běžná praxe je, že se nic nekontroluje a rozbaluje se až doma. Řidič by vás asi zaškrtil, kdyby jste mu rozbalovali balík před podepsáním a ještě ho připojovali do elektřiny, jestli funguje, mě zatím před podepsáním žádná přepravní společnost nic rozbalit a překontrolovat NEDOVOLILA!!! přestože jsem to několikrát požadoval.
Ten ředitel asi žije na marsu, a nebo spíš až moc dobře ví, jak to funguje, a vyhovuje mu to, že pak zákazník nemá na reklamaci právo.
Podle podmínek České pošty máte na kontrolu, zda nebylo zboží poškozené během dopravy, ještě dva pracovní dny po doručení a převzetí zboží. Což se jeví jako více než dostatečné množství času.
Případné reklamace pošta bez problémů uznává.
Možná se to liší pobočku od pobočky, ale zatím, co jsme řešili reklamace s poštou na poškození zboží během přepravy, tak vše dopadlo k naší spokojenosti a na průtahy jsme nenarazili. Což se bohužel nedá říct o jiných přepravních společnostech.
Tak nakupujte u jiných dodavatelů, kde mimo dopravy zdarma je i montáž gratis. Za chvilku máte po estetické kontrole i technické :-) Mě se to povedlo třeba s DATARTEM:-D
Dobrý den, v poslední době hodně objednávám přes internet. Musím přiznat, že přes "obchdnidum" jsem ještě nic neměla, ale co se týká kontroly, tak je to různé. Když mi přivezli lednici a pračku, tak jsem zrovna měla asi štěstí na pána, který mi vše pomohl rozbalit a dokonce i pár věcí poradil (a to bylo něco po 18:30). Nedávno nám převezli z jiného obchodu skříň, pán spěchal, ale řekl, že kdyby byl problém máme na ně číslo a nebude problém něco vyměnit (bylo tam zrcadlo, tak to jsme ještě po odjezdu pána pro jistotu v úterý rozbalili). Zrcadlo bylo v pohodě. V sobotu sme začali montovat skříň a bohužel po rozbalení byl jeden díl hodně poničen. Hned jsme napsali email a musím říct, že kromě toho, že přivezení nového kusu trvalo opět 14 dní, tak nám nedělali s výměnou problém. Ve většině případů se snažím vše minimálně v ten den nebo další rozbalit, abych případně mohla něco reklamovat. Ještě jsme jednou reklamovali jedno světlo, které přišlo na kousíčky a opět, i když to byl další den, tak vše bez problému. Pán opět utíkal a byl večer, ta jsem volala další den ráno.
Možná, že by nebylo od věci si zboží i s obalem vyfotit, pro případné řešení zporu. Vím, že by to neplatilo u všeho, ale některé reklamace by to mohlo upřesnit:-O