Bohužel tím samým problémem trpí také a také to nechávají, ať si to řeší zákazníci, místo toho, aby to řešili oni. Viz https://www.skautskaenergie.cz/novinky/vyuctovani-od-centropolu-nemusi-byt-vzdy-spravne/
Ano, četl.
Vám to přijde v pořádku? Nahlásíte stav, pak musíte kontrolovat, že vám dojde faktura se správným stavem, v případě špatného stavu to musíte reklamovat. A milostivě vám pomohou, když s reklamací budete mít problém.
Jak je psáno v článku: "Přirovnal bych to k situaci v restauraci, kdy se vás číšník ptá, co jste si dali, odejde a pak se vrátí mlčky s účtem, kde jsou úplně jiné věci než ty, které jste mu nahlásili."
Děkuji za tento článek, zrovna řeším nesoulad na počátečních stavech při změně MND - směrem k EON.
Mé "štěstí" je v tom, že jsem si fotila mobilem plynoměr i elektroměr. A světe div se, fakturují mi stav o 340 kubíků plynu víc, než byla skutečnost!!! Opět argument, že za to může distribuce....
Takže jsem zadala reklamaci a čekám, jak to dopadne. Výborná zkušenost, již nikdy měnit dodavatele!
My právě přecházíme k již čtvrtému dodavateli elektřiny a vždy to proběhlo hladce a bez problémů. Stavy, které jsme hlásili byly vždy správně vyfakturovány a nikdy jsme neřešili žádnou reklamaci. Letos od 15.1. jsme přešli k Energii ČS a za čtrnáct dní co jsme k nim přešli nám poslali upozornění, že od 1.3. zdražují. To mě tak namíchlo, protože se dostali na ceny předešlého dodavatele, to jsem nemusel přecházet. A tak přecházíme k Bohemia Energy, vím, že dříve na ně bylo dost stížností, ale poslední dobou není o nich moc slyšet a recenze od lidí mají kladné, tak uvidíme. Samozřejmě si na ně budu dávat pozor a hlídat si je, doufám, že mě mile překvapí.
Chápu rozhořčení odběratelů elektřiny a plynu. Jsou to komodity, které máte přes měřák. A co takhle topení. U dveří se zastaví kovboj a dálkově odečte spotřebu na radiátorech. K tomu se něco připočte a zákazníku plať aniž bys měl jakoukoli kontrolu. Tomu říkám kšeft. Sami nic nespočítáte, protože měřidla nejdou odečíst. Co vy na to?