Ano, mají před přesměrováním hlášku, u Vodafone třeba v případě, že si ji v samoobsluze aktivujete. Každý důchodce má o tomhle spoustu informací a rád si to přes internet aktivuje...
Telefonování je o tom, že potřebuji někomu něco sdělit (nezávisle na jeho operátorovi)a ne o tom, že budu volat jen do své sítě. Pokud jste u svého operátora přistoupili na toto omezení tak si v tom teď polebeďte. Nejlepší je, když se touto blbostí nemusíte zabývat a můžete naplno používat telefon k tomu, k čemu je určen, tzn. k nemezené komunikaci. Kalkulace s tím do které sítě budu volat a do které ne je omezující a divím se tomu kdo si tuto službu pořídí.
No ono jde spíš o to, jestli to mám v rámci volných minut tzn. zdarma nebo ne. A to už je docela rozdíl... mám totiž ze zákona právo vědět, kolik za službu zaplatím.
Docela zajímavé by bylo, kdyby tak fungovaly třeba restaurace. To by se Vám už tak nelíbilo, že?