Vlákno názorů k článku Předstihne Česká spořitelna eBanku? od lopatak - Ceska sporitelna nemůže nikdy predstihnout eBanku!!!

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 10. 2002 22:04

    Insider (neregistrovaný)

    Nemyslím, že toto bylo opravdovým cílem Spořitelny. Zde srovnáváte nesrovnatelné. Zkuste si sám porovnat více parametrů obou bank.
    Např:
    -počet klientů (no comment:)
    -počet poboček(někdy je opravdu pohodlnější a příjemnější jednat s bankéřem osobně - samozřejmě jenom někdy:)
    -portfolio bankovních služeb

    Mimochodem. eBanka je postavena jenom a pouze na přímém bankovnictví. ČS má přímé bank. jako jednu z mnoha dalších služeb.

    V každém případě jenom my klienti rozhodneme zda bude nové S24 IB úspěšné nebo ne. Tímto Však nechci nijak snižovat Vaši fundovanou debatu.

  • 31. 10. 2002 22:07

    kacenkin (neregistrovaný)

    přesně tak, ČS již eBanku předehnala hned v celé řadě kritérií...

  • 5. 11. 2002 11:00

    MArtinPP (neregistrovaný)

    Česká spořitelna nemůže eBanku dohnat a je jedno, jak je která banka zaměřená (v internetbankingu bez nároku do sta roků!!!). Zkus si porovnat otevírací dobu obou bank a možná zjistíš, že mnohem jednodušší je jednat o osobním bankéřem v eBance a ne ve "slavné" ČS! Nemluvě o velmi jednoduchém způsobu domluvy termínu schůzky v eBance - zavolám na bezplatnou linku, domluvím termín a nemusím čekat až na mne přijde řada...
    K čemu ti jsou pobočky na každém rohu, když mají pořád zavřeno? A jejich husarský kousek, kdy zrušili vyvolávací systém a řídí fronty pokřikováním zpoza pultíku, to je k popukání...
    Se spořitelnou jsem skončil hodně dávno a ani jednou jsem toho nezalitoval. eBanka nabízí taky řadu služeb a je milé mít možnost přijít do klientského centra každý pracovní den od 8:00 do 20:00 hodin (v Ostravě tedy určitě) - i když je zaměřena na online bankovnictví! Z mého pohledu poplatky za vedení účtu u eBanky odpovídá poskytované kvalitě.

  • 5. 11. 2002 17:14

    Finanční poradce (neregistrovaný)

    Martine, Martine asi Vám moc nerozumím. Váš příspěvek je načuchlý nenávistí k ČS, zrovna jako od toho pojišťováka z ČP. Píšete totiž o něčem, o čem nemáte ani páru. Jediné co Vás omlouvá je to, že s ČS jste skončil hodně dávno. Ona se za tu dobu dost změnila. Až budete mít zase nutkání nutně chodit do banky, tak zkuste nějakou pobočku ČS. Kdysi jsem zvolil eBanku právě pro internetové bankovnictví a ne proto, abych lezl do baráků a sledoval přeškolené pojišťováky a nebo si od nich ještě nechal radit. To se dnes už moc nenosí. Když jsem pobýval na západě, tak jsem také lezl do banky jen výjimečně, když už nebylo zbytí. Servis24 od ČS se mi celkem líbí a tak budu chvíli provozovat obě banky. Později se rozhodnu které dám vale. Poplatky moc nechvalte, nejsou vizitkou kvality služby.

  • 6. 11. 2002 9:48

    Martin 2 (neregistrovaný)

    Ja mam na vec temer stejny nazor, jako "puvodni" Martin. Az na to, ze ja CS povazuji za solidni banku, nabizejici solidni bankovni produkty (uvery a spol.) klasickeho typu. Naproti tomu "aktualnost" je slovo, ktere tam zrejme neznaji - i v nove verzi inetove aplikace nejsou videt karetni blokace. Takze sluzeb CS stale vyuzivam a nehodlam prestat, disponibilni hotovost vsak mam v eBance.

    A zkouset neustale nove verze bankovnich aplikaci ruznych bank, ktera se zlepsila, jestli nahodou neprejit, abych usetril mesicne 30kc, obcas si koupit nejaky ten bankovni "kalkulator"... na to vazne nemam ani cas, ani dostatecne odhodlani. Treba jste na tom lepe.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).