Vlákno názorů k článku Pračky zlevnily, ale jako spotřebitelé neušetříte od Nox - Jsee zvedav a desim se, jak dlouho bude...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 2. 2013 13:25

    Nox (neregistrovaný)

    Jsee zvedav a desim se, jak dlouho bude trvat, az bude nutne vsechny domaci spotrebice po 2 letech zaruky vyhodit a koupit nove. Predstavte si kazde 2 roky kupovat pracku, lednicku, mikrovlnku, pocitac, vysavac, atd. Rychle k tomu totiz smerujeme. A dost pochybuji, ze takovy spotrebic s presne zarukovou zivotnosti bude stat pakatel.

  • 10. 2. 2013 0:20

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    Koupil jsem už několikátou pračku (několika lidem) Whirlpool. Pokaždé jsem si něco připlatil na pětiletou záruku.

    S elektrickými spotřebiči, nejen pračkami, to často dělám tak, že kupuji model, u kterého výrobce je ochoten za příplatek dát delší záruku. I když bych si jí nekoupil.

    Jedinou výjimkou je firma Dell, její počítače jsou strašný odpad, i když jejich záruka funguje.

    Také nekupuji některé značky. Například nikdy nic od Sony. Pračku jsme poprvé koupil Fagor, na té bych na opravách projel moc, kdybych si jí neopravoval sám. Ledničku jsem koupil Electrolux a už nikdy více.

    U počítače máte možnost si ho postavit sám. Pak vydrží i velmi dlouho. Pokud víte co stavíte a nečtete počítačové weby, kde kromě herní krátkoživotnostní mašiny vám nic jiného poradit neumějí.

    Přijde mi zajímavější koncept, kdy si několik rodin pořídí dohromady pračku a další věci. Ty věci musí vydržet dva roky, a to i když jsou používány několikanásobně častěji, protože je používá několik rodin. Když ne, tak záruka.

    Co považuji za tragický omyl je jakkolik dávat do spojitosti cenu a kvalitu či životnost. To už nemá spolu žádný vztah.

  • 10. 2. 2013 13:15

    Martin Prokeš (neregistrovaný)

    To jste si ale zapomněl přečíst část "výluky" u té úžasné prodloužené záruky Whirlpool.

    Přímo opravář mi říkal, že se ten příplatek nevyplatí, protože z toho je vyloučeno všechno, co se může brzy pokazit. Např. u ledničky je ze záruky vyjmut kompresor a nic jiného se u ledničky prakticky pokazit nemůže :)

  • 10. 2. 2013 16:41

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    Já jsem kupoval pouze pračky Whirlpool.

    Pokud mi něco říákal pan opravář, je to pro mě to samé, jako by to psali v Blesku v rubrice humor. To samé, když mi říká prodavač, apod.

    Mám to štěstí, že elektronice rozumím, stejně jako dalšímu. Řemeslníci říkají často takové ptákoviny, až mi to hlava nebere.

    Pokud něco říká opravář, prodavač, řemeslník, novinář, apod. – tak si to ověřím, jinak to beru za polopravdu.

    V případě Whirlpool se to vyplatí. Prodlouženou záruku si můžete koupit kdykoli během dvou let – tedy dokud platí normální dvouletá záruka. Můžete si vybrat, zda chcete prodlouženou záruku na náhradní díly nebo na kompletní opravu.

    Pokud máte od Whirlpool kus, který evidetně musel být v záruční době několikrát opravován, není co váhat – prodloužená záruka se jednoznačně vyplatí.

    Pětiletá záruka na pračku za dodatečných 1900 Kč mi přijde jako velmi slušná investice.

    Od Whirlpool kupuji pouze pračky. Takže lidničky mě vcelku nezajímají. A tam jsem si samozřejmě celou smlouvu přečetl. Nějak jsem pochopil, že různé značky dělají dobré věci jen v některých výrobcích. Například od Génius bych si nekoupil nikdy počítačovou myš. Od Logitech bych si zase nikdy nekoupil počítačovou klávesnici, ale jejich myši kupuji stále. Od Whirlpool kupuji pouze pračky a to i příbuzným a naprostá spokojenost.

  • 1. 3. 2013 22:17

    TomTom (neregistrovaný)

    No s pračkou je to jednoduché... Pokud nebudu mít na jinou, dojdu do lesa na pár prken a zrobím necky.
    Místo lednice vezmu krompáč a za chalupou si vykutám sklep.
    Za vysavač poslouží koště s z březovýho proutí no a místo sedění u PC budem s děckama venku hrát na skovku...

    Po staletí to tak bylo a lidé byli spokojení...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).