Zdravím, ještě jsem to mírně doplnil, aby to bylo jasnější. Napadá mě následující: příkaz zadaný v internetové bance má zcela jiné náklady než příkaz v bance se stovkou poboček. Taková "pobočková" banka by se měla zaměřit především na distribuci. Snaha být nejlepší ve všem může být pro takovou banku kontraproduktivní. Internetová banka by se zase měla snažit stát se nákladově efektivním poskytovatelem služeb. Myslím, že jména není potřeba uvádět :-)
Děkuji pane Lazareviči. Trvám ale na tom, že zabývat se oblastí produktový lídr, je nesmysl. Je to stejné jako zabývat se oblastí jednička na trhu nebo zabývat se oblastí prestižní výrobce. Je tu samozřejmě možnost, že jste myslel, že banky, které bychom mohli označit jako produktové lídry, se zabývají – jenže čím? Oblastí „mají správně naceněné služby“?
že vytvářejí nové služby užitečné pro klienty, nebo "jen" kombinují dosavadní. V současnosti či nedávné minulosti to byly např. "internetové karty", výběr bankovek vybíraných z bankomatu, autopilot nebo "pouhé" nastavení limitů karty tak detailní a nezávislé jako umí mbanka neumí snad žádná jiná.
A myslím si, že takových služeb bude víc, mě např. chybí kombinace kreditní a debetní karty.
Jak myslite tu kombinaci kreditky a debetky? Osobne si predstavuji kartu, ktera bude z bankomatu vybirat jako debetka, ale platit se bude na uver jako u kreditky. Myslim, ze takova karta by sve misto na slunci nasla, ubyl by kus plastu v penezence, nutnost pamatovat si 2x PIN, nastavovat 2x limity...
Přesně tak, zhruba takto. Samozřejmě by se museli řešit detaily. Pokud by to prostě byla kreditní karta, u které by se výběry z bankomatu automaticky uhrazovali z běžného účtu, museli by se řešit situace např. že na běžném účtě není dostatek peněz. Ale to by se uhradilo co by šlo a zbytek by klidně úročil úrokem kreditky. Aspon motivace banky zavést kartu...