Vlákno názorů k článku Pokladní se spletla při platbě kartou. S reklamací ale neuspěl od Honza - Smutný příběh, ale mám i jeden "veselejší". V obchodě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 3. 2018 9:06

    Honza (neregistrovaný)

    Smutný příběh, ale mám i jeden "veselejší".
    V obchodě jsem kartou zaplatil zboží, z účtu mi byla stržena příslušná částka a pak najednou, o pár dnů později, mi z účtu zmizela na účet obchodníka ještě další částka (něco přes 800 Kč). Reklamoval jsem transakci u banky s tím, že nevím, o jakou platbu jde a že nic v této ceně jsem nekupoval a dostalo se mi odpovědi, že obchodník nahlásil bance, že došlo k chybě, pokladní zadala na terminálu nižší částku než měla a že obchodník doložil pokladní doklad, na kterém jsou navíc ještě brýle v ceně těch cca. 800 Kč. Banka tedy nelenila a obchodníkovi doplatila rozdíl.
    Vzhledem k tomu, že jsem si žádné brýle nekupoval, vyhrabal jsem účtenku a zjistil, že na ní brýle skutečně jsou. Až potom jsem si vzpomněl že zákazník přede mnou si brýle vybíral a nakonec žádné nekoupil.
    Rozuzlení - pokladní načetla do kasy brýle, aby zjistila jejich cenu a před markováním mého nákupu je zapomněla z účtu smazat. Do terminálu zadala částku za skutečně mé zboží, ale na účtu z kasy brýle zůstaly. Když v obchodě zjistili rozpor mezi doklady, nešli do skladu přepočítat brýle, ale pěkně nakráčeli do banky, která jim bez mrknutí oka a hlavně bez upozornění svého klienta ochotně vyplatila o co si řekli. Dobrá zpráva je, že obchod se zachoval slušně a s omluvou vrátil v hotovosti přeplatek. Ponaučení 1 - kontrolujte účtenky. Ponaučení 2 - to, že PINem potvrdíte nějakou částku ještě neznamená, že Vaše banka ochotně nevyplatí cokoli dalšího, když si o to obchodník řekne a nějak svou žádost doloží. Ponaučení 4 - pokud vzniklo na kase manko, vždy to bylo na zodpovědnost pokladní, která udělala chybu. Dnes to jde za zákazníkem.

  • 5. 3. 2018 9:43

    Anna (neregistrovaný)

    Bohužel pokladní jsou kontrolovány, jak rychle odbaví zákazníka. Výsledek = ještě nemáte na pásu vykládáno všechno zboží, a pokladní už začíná markovat = tudíž nevidíte, co vám namarkovala, než popojdete k ní. Je fakt, že toto se mně stalo též v Albertu - přibyla tam zelenina, kterou jsem nekupovala. Proto si v tomto případě klidně stoupnu u pokladny, a lístek překontroluji, dokud tam jsem, ať je za mnou fronta třeba 15 lidí. Bohužel jiné řešení není

  • 5. 3. 2018 10:15

    Petr (neregistrovaný)

    Já si nejdřív uložím nákup a potom platím. Není od věci i občas mrknout na display co tam vůbec markují za zboží. Hlavně při slevách přijdete na to, že žádné nejsou.

  • 5. 3. 2018 11:31

    Honza (neregistrovaný)

    No, tohle nebyla sámoška, ale nejmenovaný obchod s outdoorovým vybavením. Tam nekupujete 40 položek a chybu nečekáte. Hlavně když platíte kartou a pinem potvrdíte správnou částku.

  • 5. 3. 2018 12:44

    Blanche (neregistrovaný)

    Já stejným zpsobem zakoupila jedinou lahev kojenecké vody a pokladní mi jich - právě v době mé nepozornosti - namarkovala 169. Od té doby si menší nákupy přibližně spočítám, větší hned za pokladnou kontroluji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).