Jedno je jisté, na tomto omylu někdo vydělat musel!!! Nejpozději po vyúčtování kasy muselo být zřejmé, že je v ní přebytek v uvedené částce. Pokud tam nebyl, tak nešlo o omyl ale o úmysl šikovné paní pokladní. A jestli tam byl tak to tam smrdí od hlavy. V každém případě by mě v tom obchodě už nikdo neviděl a postaral bych se o náležitou reklamu.
V Albertu jsou podvodníci neskuteční, zcela běžně za zboží účtují více, než je na regále uvedeno, pak se vymlouvají, že jim zákazníci zpřeházeli zboží. bohužel mám zrovna tento obchod po cestě domů, takže tam nakoupím, když nestíhám jinam. už jsem zvyklá kontrolovat i čárové kódy na cenovkách a na zboží, ale stejně to u pokladny potom nesedí. tady už výmluva se zpřeházeným zbožím neobstojí, takže se řekne, že to je chyba, že cenovky opraví, ale další den je to stále beze změny. pokud je zboží ve slevě kvůli spotřebě, pokladní běžně naskenuje kód s původní cenou (kupodivu není přelepen novým kódem). nikde jinde se mi toto nestává
Přesně,
jednou jsem takhle nakupoval v "novém" HM Albert (původně INTERSPAR) víkendový nákup, v regále s nápoji byl džusy s 50% slevou, nicméně jednotlivé druhy byly tak promíchané že člověk nevěděl co k čemu patří, nabral jsem tedy nějaké naše oblíbené příchutě a u pokladny jsem se divil že jednou je cena 1/2 a po druhé "plná palba"
Paní na informacích se ze mne snažila udělat blbce že ani neumím číst cenovky, když jsem jí tam dovedl a ukázal že u cenovky s jedním druhem je jiný druh (vše ale od jednoho výrobce) tak mi řekla že holt si musím číst cenovky, na kterých mimochodem ten přesný popis zboží byl psány malým písmem, o proti zvýrazněné ceně.
Ale aby to nebylo jenom o Albertu, oni podobným problémem trpí i jiné řetězce, např. u Billy se mi stalo že na regále visela cenovka ještě původní nepřeceněná a v systému na pokladně již bylo zboží za jinou cenu. A Kaufland zase dost často mění cenovky již večer před "akcí" takže pak se na pokladně dovíte že ta cena uvedená na regále bude platit až od zítřka.
I když třeba ten Kaufland kam jezdím nejčastěji, již na regály dává jasně červené cedulky že ceny platí až od dalšího dne.
Nechápu, v Lidlu jakýkoli problém podepisejete. Taktéž po skončení směny musí být záznam z pokladny z vyúčtování, že je tam přebytek. V Lidlu se při zjištění výrazného přebytku ve vyúčtování pokladny čeká zda si někdo přijde chybu vyřídit a vrací se to. Jsme lidi a chybujeme i v neprospěch zákazníků...
Nevěřím tedy co je psáno, že obchod nezjistil nesrovnalost... to je blbost.
Referent, vy jste to snad pořádně nečetl? Pokladní mu přece řekla, že mu peníze přijdou na účet během dvou - tří dnů, takže buď nevědomě nebo vědomě provedla špatně storno a uvedla zákazníka v omyl, kterého v tom momentě vůbec nenapadlo, že by vše mohlo být jinak, tudíž ani nezkontroloval storno účtenku. Z toho, co píšete, vyplývá, že je jednoznačně podvodníkem zákazník, ne chyba nebo podvod pokladní. Chtěla bych vidět vás na jeho místě, jestli byste pak měl stejný názor. A neříkejte, že vy byste si určitě storno účtenku zkontroloval i přes tvrzení pokladní, že peníze na účet dorazí. Po bitvě je každý generál! Jediným řešením v takovém případě je povinný podpis na storno účtence, že zákazník převzal stornovanou částku v hotovosti. Nechápu, že toto není povinné, všude jinde, pokud někdo vrací nebo vydává hotovost, je podpis vyžadován! To je alibismus obchodu a nahrává tak pokladním k podvodným machinacím! Uvádím příklad, kde to jde podle předpisů: v Kauflandu nebo v Tescu, pokud reklamujete účtenku, reklamace se neprovádí přímo na místě u pokadny, ale u informačního pultu, kde provedou storno reklamované položky nebo položek a hned vám vrátí peníze na ruku. A samozřejmě je vyžadován podpis, že jste peníze převzal. Tak jednoduché!
přesně tak, stalo se mi, že při platbě hotovostí jsem pokladní podala stokorunu a pak jsem hledala v pěněžence drobné ma zbytek platby. Když jsem chtěla odejít, pokladní mne zastavila s tím, že jsem nezaplatila. Jenže, ačkoli jsem často nesoustředěná, tentokrát jsem měla peníze spočítány přesně a byla jsem ráda při placení, že nemusím rozměňovat a tou stovkou jsme platila naprosto jistě, tak hloupá ještě nejsem.. Nejspíš strčila stovku do kapsy, zaplatila jsem tu stovku znovu, na paní pokladní si postěžovala u jejího zaměstnavatele a do toho obchodu jsem už nikdy nešla.