Delam na likvidaci skod pro jednu pojistovnu. Samozrejme se eviduji ruzne rizikove ukazatele, aby slo vyhodnotit jestli slo o pojistny podvod. Krom jineho se sleduje jako jeden z rizikovych faktoru take "pojisteny je obeznamen s pojistnymi podminkami".
Je to logicke, proste pojistenci svoje smlouvy neznaji a ti kdoz je znaji jsou bud pravnici a nebo podvodnici. Na druhou stranu je to hruzostrasne kdyz si uvedomite, ze tyto spolecnosti prodavaji produk o kterem vi, ze uzivatel se s nim neseznami.
Vi ze jejich zakaznici jsou v omylu, ale vubec jim nevadijejich omylu vyuzivat. O to horsi ze jejich zakazniky uvadi v omyl jejich vlastni zamestnanci i kdyz neumyslne, protoze vsechny dopady taky ani netusi.
P.S.: Az vam bude rikat nejaky pojistovak, ze "na tom nezalezi, ja mam zkusenosti" tak se ho zeptejte na vysi skody se kterou ma zkusenosti. Vetsina ma zkusenost se skodama SPOTovima (ktere jsou do vyse cca. 5 tisic), nebo maximalne do 30 tisic, ktere se vyrizuji ve zrychlenem rizeni az skutecne dojde na lamani chleba a bude plneni presahovat sto tisic, tak se pripravte na to, ze bude chodit inspektor za inspektorem a bude to posuzovano uplne jinak.
Není to vůbec tak jednoznačné, jak tvrdíte. Skoro ke každé větě bych nalezl nějaké "ale".
Rozvedl bych jen to setrvávání klientů v omylu. Ty největší omyly klientů jsou ty, že rozlišují jen pojmy pojištění a platba. Podle nich je každé pojištění na všechno. Pak srovnávají jen cenu. A nesmím zapomenout na podceňování rizik.
A prodejci pojištění je v tom obvykle jen utvrzují a nejen u majetkových, ale i u životních pojištění - to, že jde o pojistku "na všechno", nebo "že je tam všechno" je slyšet poměrně často :(
Bohužel jen při uzavírání, ne tak už při plnění :(