Vím naprosto přesně,že důvod konkrétně Česká spoř.neudává.Mám v Čes.spoř.půjčku na 100000 a 200000,–Kč.Splácím přesně .Protože mám dvojí platby ,požádala jsem po dvou letech o sjednocení v jednu.Podotýkám,že mám dobré zaměstnání a nikdy jsem se neopozdila.Půjčky jsem dostala na počkání bez problému.Hodili mi požadavek do stroje a ejhle.Zamítnutí.Ptala jsem se proč.Bylo mi řečeno doslovně:nevím,systém to neuvádí a nejsme ani povinni vás informovat o čemkoliv.Odpověděla jsem,že si budu stěžovat .odpověď :hm,to můžete úplně klidně.Moje rada zní.NIkdy a za žádných okolností v naší republice nevyužívejte žádných produktů.Jsou všichni stejní lichváři a vy budete platit a platit a platit.......Byla jsem 5 roků v zahraničí ale tam byl klient pán,byť si uložil pověstnou jednu libru.
Janča: Přijměte prosím omluvu za jednání v naší pobočce a věřte, že si klientů v České spořitelně velmi vážíme. Moc mě mrzí, že jste prožila takovou zkušenost. Je pravda, že konkrétní důvody zamítnutí nesděluje žádná banka.. Naši úvěroví poradci by Vám však mohli kvalifikovaně poradit. Pokud budete mít čas a chuť, prosím kontaktujte mě na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Rád bych záležitost nechal prošetřit a zajistit tak, aby se neopakovala ani Vám, ani jiným klientům. Zároveň Vám mohu domluvit schůzku s naším poradcem, který Vám poradí s konsolidací půjček.
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média