Takové pojištění jsem měl i já.Mýslím tím pojištění ohledně pracovní neschopnosti.
Byl jsem v pracovní neschopnosti 3 měsíce a pojištění jsem platil již 2 roky před touto pracovní neschopností.Po vyřízení všech potřebných formulářu a odeslání na příslušnou pojištovnu,mě bylo po měsíci oznámeno že nebudou plnit pojistnou udalost a nejsou povinní mě oznámit důvod.
Po tomto oznámení jsem tedy tuto pojistku vypověděl.
Když jsi představím že bych třeba platil 5 let ,poté onemocněl dlouhodobě a nakonec by nebyla plněna pojistná smlouva to by byla pro mě ještě větší rána.
Tak tedy pozor!
Hezky slibujou pojistné plnění ale pokud na něj dode tak oznamujou že nic plnit nebudou,tudíž tato pojistak je na nic !!!!!!
Vážení ,jedná se o produkt české spořitelny s názvem : Pojištění schopnosti hradit pravidelné výdaje pro případ smrti, invalidity a pracovní neschopnosti B+ / t.j. do výše 5000,– měsíčně /
Tento produkt je nabízen jako doplňková služba osobnímu účtu.
To aby se vědělo o jakým produktu je řeč.
Vím naprosto přesně,že důvod konkrétně Česká spoř.neudává.Mám v Čes.spoř.půjčku na 100000 a 200000,–Kč.Splácím přesně .Protože mám dvojí platby ,požádala jsem po dvou letech o sjednocení v jednu.Podotýkám,že mám dobré zaměstnání a nikdy jsem se neopozdila.Půjčky jsem dostala na počkání bez problému.Hodili mi požadavek do stroje a ejhle.Zamítnutí.Ptala jsem se proč.Bylo mi řečeno doslovně:nevím,systém to neuvádí a nejsme ani povinni vás informovat o čemkoliv.Odpověděla jsem,že si budu stěžovat .odpověď :hm,to můžete úplně klidně.Moje rada zní.NIkdy a za žádných okolností v naší republice nevyužívejte žádných produktů.Jsou všichni stejní lichváři a vy budete platit a platit a platit.......Byla jsem 5 roků v zahraničí ale tam byl klient pán,byť si uložil pověstnou jednu libru.
Janča: Přijměte prosím omluvu za jednání v naší pobočce a věřte, že si klientů v České spořitelně velmi vážíme. Moc mě mrzí, že jste prožila takovou zkušenost. Je pravda, že konkrétní důvody zamítnutí nesděluje žádná banka.. Naši úvěroví poradci by Vám však mohli kvalifikovaně poradit. Pokud budete mít čas a chuť, prosím kontaktujte mě na emailu rnavratil zavináč csas tečka cz. Rád bych záležitost nechal prošetřit a zajistit tak, aby se neopakovala ani Vám, ani jiným klientům. Zároveň Vám mohu domluvit schůzku s naším poradcem, který Vám poradí s konsolidací půjček.
Roman Navrátil, Specialista komunikace ČS pro sociální média
Mám tuto pojistku založenou u české spořitelny.Začala jsem marodit 18.8.2010 nechala jsem si potvrdit papíry od lékaře kde jsem zaplatila 200kč. a odeslala. Odpověd přišla,vzhledem ktomu že marodím na tu............. diagnozu tak nemam narok ,ale to už vam nikdo neřekne to samé je u pujíček .moc děkuji pojištovně akorát tahají z hudáků peníze .