Dokonce i řada zákazníků disponujících přístupem k internetu se na nabídku na stránkách pojišťoven ráda podívá, ale pak zamíří na nejbližší pobočku vybrané pojišťovny. Potvrzenou pojistnou smlouvu by si stejně nejspíš museli vyzvednout na poště. Při osobním jednání si navíc mohou snáze nechat vše vysvětlit.Naopak, většina lidí se přijde seznámit s produktem (je jedno jestli je to vysavač, pračka nebo pojištění) na kamennou prodejnu a pak (jestliže je to levnější) si to koupí přes Internet. Větší šanci prodeji přes Internet dávám krátkodobým nárazovým produktům - např. cestovní pojištění; typický případ, někam jedete a na poslední chvíli zjistíte, že nemáte sjednané cestovní pojištění (nebo se rozhodnete jet na poslední chvíli). V tu chvíli je vám jedno, jestli nákupem přes Internet něco ušetříte, víte, že si ho stejně musíte sjednat, že rozdíl mezi pojišťovnami bude maximálně stokoruny (což vzhledem k ceně dovolené je zanedbatelné). Naopak vidím díru na trhu na prodej pojištění přímo s produktem. Např. auto, proč by si automobilka (nebo místní dealer) nemohla založit vlastní pojišťovnu? Jednak by vypadalo celkem zajímavě v reklamě uvést jako jeden z kladů, že "povinné ručení na tohle auto jen za 2000 Kč" a plnění z havarijního pojištění by si zase lépe ohlídala opravami ve vlastních servisech. Marketingové reklamy veškeré žádné, provizemi by také nemusela plýtvat (obchodník vydělá už na prodaném autě, něco málo za prodej pojistky by byl už jakýsi příjemný bonus)