Hlavní navigace

Názory k článku V cenách pojištění domácnosti a nemovitosti jsou i dvojnásobné rozdíly. Naučíme vás se v tom vyznat

  • 10. 7. 2024 12:11

    pepisis

    Pekny clanek.

    Ja bych jeste uvital, byt tusim, ze by to bylo slozite, vzit pojistovnu po pojistovne a ke kazde dat plusy, minusy, zakladni prehled pojisteni, jak ziskat slevy napr za propojisteni a zejm. pak zkusenosti s danou pojistovnou, pokud je autor ma. Vim, ze to muze byt casto ozehave, ale v praxi muze nastat spousta udalosti, ktere nejsou jednoznacne a zalezi na pojistovne, jak k tomu pristoupi. Treba moje osobni zkusenost s direct je spise negativni, s allianz spise pozitivni a v clanlanku zminovana pillow pojistovna je cenove lakava, ale zkusenosti z doslechu (ne moje vlastni), moc pozitivni nejsou.

  • 11. 7. 2024 8:32

    VlK

    Děkuji, potěšilo.

    Děkuji i za námět, ale nevím.
    ad slevy za propojištění - chápu sice, jak účinné a žádané slevy u zákazníků jsou, ale v realitě každá sleva znamená, že je to přirážka pro ostatní a ne každá sleva je dle mě opodstatněná, je to spíše marketing (sleva za propojištěnost domácnosti a nemovitosti má do značné míry řekněme produktové opodstanění, je mezi těmito produkty často překryv krytí). Navíc moderní kalkulačky už je dokážou spočítat rovnou a člověk rovnou porovnává i se slevami, pokud na ně má nárok.
    Prostě se snažím, mimojiné i tímto článkem, zdůraznit podmínky a nejít tak moc po ceně a když tak cíleně.
    ad zkušenosti: zkušenosti s pojišťovnami jsou do značné míry nesystematické, subjektivní. Vy máte dobrou zkušenost s Allianz, tady máte negativní: https://www.mesec.cz/clanky/autoasistencni-sluzby-teoreticky-i-prakticky-jak-funguji-a-na-co-si-dat-pozor/
    Byla to vaše nebo to v článku výjimka? Bylo to selhání jednotlivce? Bylo to v minulém režimu pojištovny (ČPP měla oprávněně před mnoha lety velmi špatnou pověst), ale nyní je vše jinak? Byla to oprávněná výtka nebo to, že si klient nepřečetl pojistné podmínky, nerozuměl jim, šel po ceně? Nebo protože se nepochopili s poradcem? Nebo měl nerealistická očekávání od dané pojistky? Nebo to byl pokud o podvod, který pojišťovna sice nedokáže prokázat v daném případě, ale prostě je "jen" méně vstřícná než obvykle? Nebo nějakým způsobem vyčnívá, což někdy znamená negativní zkušenost a někdy pozitivní? Dále v jedné oblasti daná pojišťovna může mít dobrou pověst a u jiných smluv horší.
    A stejně jako píšete vy. Jedna věc jsou osobní zkušenosti, ale to jsou z principu nesystematické, ojedinělé a zkušenosti jiných jsou zas JPP (jedna paní povídala) zvláště s platnosti GDPR je moc nelze ověřovat.

    Pillow je cenově zajímavá, protože funguje nna levnější byrokracii (licence neživotní pojišťovny), protože se snaží nepojišťovat drobnosti (vysoké náklady na byrokracii) zvláště ty, kde lze těžko odhalovat pojistné podvůdky. Dále šetří právě na slevách (žádné slevy z rozsahu, obchodní, propojištěnost), všichni mají hned nízkou cenu hned. A jsou asi celkem přísní u přijímání do životního pojištění, ale díky tomu ty, které přijme platí relativně málo. Přitom zajištění pojiš´tovny kvalitní. Lze mít u nich smlouvu i za 12Kč ročně (šlo uzavřít a nyní mít). Někomu může vyhovovat, jinému ne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).