Nechápu banky, které ignorují ePIN. I když má člověk chytrý telefon, z praxe vím, že ve spoustě případů se nelze mobilem k internetu přihlásit, i když jste na PC připojeni a to nemluvím o telefonech, které jsou "klasické" a technicky nemají vůbec možnost se k internetu připojit. Znám spoustu lidí, co používá starou Nokii 3310, protože potřebují telefon na telefonování, který jim vydrží týden a ne přenosný miniaturizovaný počítač s telefonním modulem, který většinu energie vloží do displeje... Zpět k bankám. Nejvíc mě fascinuje výmluvy u jedné z bank "klient by si musel pamatovat další číslo" nebo "chceme klientům nabízet řešení, která jsou jednoduchá na obsluhu" či "zkušenosti ze zahraničí, ..., klienti mají často potíže a velkou část plateb nejsou schopní dokončit". Žijeme v ČR a ne v zahraničí. Když se to firmám hodí, tak to je ČR "specifický trh", ale najednou jsou klienti v ČR stejní jako jinde ve světě? No, nedá se nic dělat. Budu prostě platit z jiné banky, kde nejsou líné lemry a myslí na všechny své zákazníky.