Hlavní navigace

Názor k článku Paušální účet jako pomocník i pastička od Q - Koukám, že pokud někdo chce po peněžním ústavu,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 10. 2007 21:51

    Q (neregistrovaný)
    Koukám, že pokud někdo chce po peněžním ústavu, aby za nemalý peníz fungovalo vše tak jak fungovat má, tak je "genius" hodný opovržlivých přezdívek. Trochu se zamyslete nad úrovní služeb, které poskytujete, hájíte-li Českou spořitelnu, a.s. Určitě bych nechtěl být klientem firmy, která zákazníkem opovrhuje, jakmile po ní něco chce. Kdysi platívalo "náš zákazník - náš pán". Dneska asi platí jen "náš zákazník - vhodný zdroj zisků, ale jinak po nás nic nechtěj!"

    Nevím, jak by se vám líbilo, kdybyste šel k lékaři a on vám vyšmikl zdravou místo nemocné ledviny. Nebo by vám navrhl amputaci zdravé nohy zatím hrazené plně ze zdravotního pojištění, neboť za dva roky to bude nadstandardní úkon placený pacientem. Nebo uhradíte za opravu auta a za měsíc vám autopravna zašle novou, vyšší fakturu.

    Neuváděl jsem, že jsem z velkého města, ale "takže ty zkušenosti, co uvádím, nejsou z jedné pobočky, ale z různých koutů ČR. Jak vesnice, tak malá města, tak okresní města i Praha." Máme v rodině zaměstance z finanční sféry, takže přehled o bankovních službách skutečně mám, ale nikde se tím moc nechlubím. Jen mi je někdy trapné, když musím nějakého lháře a vnucovače produktů usměrňovat, aby tak nelhal a nezamlčoval podstatné.

    Operace, které tu zmiňuji, nevyžadují sjednávání a plánování schůzky s osobním bankéřem, ale jedná se o běžné přepážkové úkony. Pokud si jdu do obchodu koupit 10 deka salámu a 2 rohlíky, taky si je předem neobjednávám, a to ani u vedoucího obchodní jednotky. Naopak je ve spořitelně na přepážkách běžné, že si někteří klienti po oslovení a 15 minut přednášení o "výhodách" odnášejí s sebou smlouvu na obchod se závazkem na dlouhou dobu. Uzavření takovéhoto obchodu by mělo spadat mimo přepážku do kompetence osobního bankéře. Mnohde ve spořitelně nejsou ani jiné prostory než přepážky.

    Je zajímavé, že v současné bance se s takovým chaosem, omyly, nefunkčností čehokoliv nesetkávám.

    A jak jsem také uvedl, musím do poboček ČS i nyní: "A i občasné návštěvy poboček v nynější době mne stále přesvědčují o neschopnostech pracovníků a celého systému ČS. "

    Doporučoval bych vám příště si vše důkladněji a raději opakovaně přečíst, abyste nenapadal skutečnosti, které se staly, nestaly, či se staly jinak ...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).