Hlavní navigace

Názor k článku Paušální účet jako pomocník i pastička od Bořivoj - Pevně věřím, že v okamžiku, kdy jste zrušil...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 10. 2007 15:53

    Bořivoj (neregistrovaný)
    Pevně věřím, že v okamžiku, kdy jste zrušil svůj účet, vypukly na všech pobočkách ČS v celé ČR mohutné oslavy. Stavíte se do pozice znalce bankovnictví z velkého města. Mám však obavu, že se silně přeceňujete. Kdybyste byl jen trochu bonitní klient, pak byste měl svého osobního bankéře. Tomu stačí předem zavolat či kontaktovat mailem, sdělíte mu, co potřebujete a ve smluvenou hodinu příjdete a vše je připraveno. Pro opravdu zajímavé klienty má ČS navíc tzv. mobilní bankéře, kteří s Vámi vše vyřídí v klidu Vaší kanceláře, domova či oblíbeného baru. Zbývá mi jen doufat v jediné - že se nikdy nestanete klientem naší firmy a nebudu muset s takovým "géniem" komunikovat. Pár takových zákazníků už samozřejmě máme a jaké přezdívky jsme jim přidělili, to si raději nechám pro sebe. Podle Vašich příspěvků usuzuji, že Vy byste byl No.1. Gratuluji k prvenství.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).