Hlavní navigace

Názor k článku Paušální účet jako pomocník i pastička od Pan D. - Ano, ale rozumnější by bylo jen tak vložit...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 10. 2007 12:04

    Pan D. (neregistrovaný)
    Ano, ale rozumnější by bylo jen tak vložit odkaz na původní příspěvek.

    Já netvrdím, že se ti to nestalo. To si nemohu dovolit, u toho jsem nebyl, takže nelze říct, do jaké míre jde o prostý popis reality a do jaké spíše o výlev pod dojmem subjektivního vnímání. Ale tvoje slova jen potvrzují můj dojem z tvých příspěvků - vidíš za vším podraz a s tím také přicházíš do poboček spořky. Dáváš jim vůbec šanci na tebe zapůsobit kladně, nebo je odsuzuješ už dopředu, ať se děje, co se děje?

    Rozhodně ti nevěřím, že jsi se všude setkal jen s neprofesionalitou, zbytečným zdržováním a vůbec jen s negativy. Ačkoliv nejsem zaměstnancem ani klientem ČS a ani nikdo z mých známých či příbuzných tam nepracuje a nemám žádný zájem na vytváření nějakého nereálně růžového obrazu totoho peněžního ústavu, tak přesto si myslím, že tvoje popisy jsou zaujaté.

    Jestli za něco bojuju, potom je to i tady v diskuzi na Měšci férovost a korektnost. Když kritiku, tak podloženou konkrétními údaji a ne jen takové to všeobecné stýskání a nadávání. Když chválu, tak také v tomto duchu. Rozhodně odmítám zkratkovité vazby typu: spokojený klient ČS = hlupák, co neumí počítat a neví, co je kde lepšího, zaměstnanec ČS = podvodník, diletant, apod.

    Je v tomhle státě nějakých možná 7 mil. lidí, co mají nějaké zkušenosti s bankami. Z toho 3-4 mil. má osobní zkušenost se spořkou. Čistě statisticky musí být poměrně velké množství lidí, kteří s nimi nejsou spokojení a myslím, že kdybychm se bavili s klienty současnými i bývalými jakékoliv banky, došli bychom řádově ke stejnému výsledku, co se týče počtu spokojených i nespokojených právě s jejich službami. I kdyby bylo nespokojených 10%, potom u spořky půjde vždycky nejméně o dvojnásobné množství lidí než u druhé největší banky atd.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).