Tak z tech perlicek aspon mBank nelze. A ta hlaska o problemech s AXA sporicim uctem neni vubec daleko od pravdy. Vzdyt lidem zakladaji ucty treba 6 tydnu. Nekterym se ucet na cas uplne ztratil. To je prichozi platba do AXA bank je uplne bez identifikace (kdo by to rekl, ze by clovek chtel znat treba variabilni symbol prichozi platby nebo cislo uctu ze ktereho platba byla odeslana. Kurna ti lide si vymysli.
Pracuji v jedné ze citovaných bank, takže jsem ovlivněný a nemohu se moc vyjadřovat. Co však mohu: Také mě zajímalo z konkurenčních důvodů, jak AXA bank funguje a přes poradce jsem požádal otevření konta. To se stalo léta páně 2010 někdy v polovině března. Je květen, účet otevřený nemám, banka se mi sice hezky omlouvá, ale někde se to zaseklo. A když ji napíšu e-mail, přijde mi automatická odpověď ve smyslu, že jestli se můj dotaz týká spořicího účtu, že mám být trpělivý. A je pěkné, že tady na měšci o axa píšete, ale je to naprd, když se účet „nedá zřídit“. Možná mají nejvyšší úrok na trhu, ale toto absolutně nezvládli a jsou horší než amatéři.
Ještě něco. Je velký rozdíl mezi přepážkovou pracovnicí UniCredit a specialistou nebo osobním bankéřem. Holky na přepážce mají fofr a jednoduše vše neví, také málokdy narazíte na dámu, která doma po večerech sleduje zprávy, diskuze na internetu, konkurenční produkty. Nemějte ji to za zlé. Kdyby pan autor šel přímo k osobnímu bankéři nebo specialistovi, dozvěděl by se vše, jak je. Ano, to banku neomlouvá, jen chci říct, že hodně stojí na lidech. Ale neznamená to, že banka je špatná, konečně některé služby jinde nenajdete. A už mlčím, jinak mě smažou pro PR :)
No ja mam zkusenost presne opacnou. Dva ucty ktere jsem zakladal (pro mne a pritelkyni) byly zalozeny cca do mesice (to bylo protoze si nechavame dopisi posilat do trvaleho bydliste k nasim rodicum), jinak by to bylo cca do dvou tydny od vyplneni elektronickeho formulare.
Pritelkyne si tam nechala udelat jeste i dva poducty, pro sporeni na naseho syna a ten byl otevren v den kdy zatelefonovala.
Souhlasím, na otevření účtu jsem čekal 3 měsíce, operátoři na linkách neustále mlžili a přehazovali si mě, nakonec v minulém týdnu mám konečně po nehorázných průtazích otevřen spořící účet, zatím tam mám 0Kč, protože to čekání jsem nevydržel a mám to u ING, kde to vše proběhlo během jednoho týdne.
Kdyz jsem si na zacatku dubna zakladal spor. ucet u Axy, financni poradce me upozornil, ze zalozeni bude trvat az 4 tydny, protoze na centrale nestihaji vyrizovat smlouvy. Skutecne to 4–5 tydnu trvalo. Mne osobne to nevadilo, nijak jsem na ten ucet nechvatal. Ted uz tam mam prevedeny vsechny penize z eMax Plus z mBanky.
K čemu je to u spořícího účtu? Mají nejlepší nabídku na trhu a tak mají nával. Vývoj aplikace jako je inet banking trvá a manegement a obchodˇáci mají nereálné představy, IB zobrazuje stav účtu, sumu příchozí platby, odeslání peněz funguje, mě to u spořáku stačí, někdo má obavy, někdo inkasuje úroky.