Vadila by mi neexistence internetbankingu. Píšu rychle a dloubat se na šmydlifonu s jednotlivými číslíčkami a písmenky, kde je možno se snadno přeďoubnout, to není nic pro mě. Pokud třeba platím jednorázovou fakturu, použiju CTRL+C a CTRL+V, zkopíruju do banky číslo účtu a další údaje. Pokud je totiž přepisuju po číslíčkách, mám vyšší pravděpodobnost vzniku chyby. To mi bohužel u peněz vadí dost.
I já to tak vidím. Třeba šablony v Partners Bance jsem raději zadával přes aplikaci v počítači, než je kopírovat z mobilu, kde je poměrně velké riziko chyby/překlepu. Ono je to úplně stejný problém v Revolutu. Zaplatit přes QR je samozřejmě pohoda, ale v momentě ručního zadávání nebo kopírování čísla účtu a dalších platebních údajů je to přes mobil (pro mne) nepohodlné a nepřehledné.
Nicméně musím dodat, že v mé sociální bublině (včetně rodiny) jsem už jeden z mála, který platby dělá přes počítač, drtivá většina používá mobil a s tímto problém nemají. Jsme už prostě retro :-)
Partners
tak jen vybírá klienty, či spíše vyzobává rozinky
- nepotřebují za klienta socku, které si ani neumí našetřit na Apple, nebo (co hůř!) mu to připadá příliš snobské. Takovým totiž nemá reálně co nabídnout.
Osobně mi ten přístup také nevyhovuje: mobil je příliš malé zařízení na ovládání financí (můj 4.5" obzvlášť), kupovat kvůli tomu tablet (který jinak k ničemu nepotřebuji), který stejně nemá klávesnici pro rozumné psaní (s numerickým blokem, prosím!) nehodlám a Mac by bylo v domácnosti zcela nekompatibilní zařízení (opět jednoúčelové).
Ale zároveň čestně přiznám, že mé nakládání s penězi by asi Partners poradci přivodilo infarkt. ;oD
19. 3. 2024, 20:27 editováno autorem komentáře