Vlákno názorů k článku Osobní účet České spořitelny: recenze a zkušenosti od okřídlený čípek - že klienti ČS jsou konzervativní troubové neschopni či...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2008 9:09

    okřídlený čípek (neregistrovaný)
    že klienti ČS jsou konzervativní troubové neschopni či neochotni cokoliv pro sebe k lepšímu měnit a raději furt nadávají na drahotu, častou nefunkčnost čehokoliv, stojí v nuestálých frontách a jinam to zkusit nejdou s tím, že jinde to bude obdobné a pro stovku měsíčně si nebudou nechat vrtat koleno. A nebo nechtějí přiznat, že platí na poplatcích zbytečně mnoho a kopou kolem sebe, že nikde jinde levněji a kvalitněji není. Klienti ČS si myslí, že ostatní banky jsou špatné... Klienti ČS mají (nebo musí mít díky dobře vyškolenému personálu) pocit, že byli obslouženi kvalitně, rychle, fundovaně a ceny služeb jsou tím nejoptimálnějším ... přičemž se dosud nesetkali s něčím lepším.

    Když vidím z dálnice z Brna na Budějovické komplex mrakodrapů ČS, a.s. - opravdu se vám chce živit tak obrovskou bandů úředníčků, kteří na vás vymýšlejí stále nové a nové finty, jak z vás vytáhnout jště více peněz? Když to porovnám s ČSOB na Radlické, tak se mi jeví, že ČSOB takovou přezaměstnaností netrpí.
    Přezaměstnanost - míněno ale na centrálách. V terénu, na úřadovnách ČS a.s. mi vzhledem k urputným frontám připadá, že počet pracovníků spořitelny obsuhujících klienty je naopak nedostatečný.

    K internetovému bankovnictví: správná poznámka autora "pokud funguje ..." Pokud nelezete na net 2x měsíčně s cílem ověřit si, zda vám tam už dorazila výplata, je vám jedno, jestli se tam dostanete v pátek odpoledne, v neděli dopoledne nebo až příští úterý. Pokud ale potřebujete něco zaplatit a chcete tam vlézt 2x týdně, a z toho se vám to 2x nepodaří a potřetí vám to uprostřed transakce spadne s tím, že pak nevíte, jestli byla transakce uložena a bude následně provedena či ne - tak to rozhodně za kvalitní netové bankovnictví nepovažuji ...

    Obdobný případ z automobilové branže:
    škodofkáři si myslí, jak sami jsou IN a jak jejich auto je NEJ - bezpečné, levné, vybavené, krásné... Opak je pravdou: předražené, s minimální výbavou ve standardu a s důstojnou výbavou za příplatek nebo až u lépe vybavených verzí, když za ty peníze získáte jinde značkový vůz o třídu výš ... A přesto si tyhle nevzhledné kraksny lidé kupují ...
  • 31. 3. 2008 18:57

    Radek (neregistrovaný)
    HMM.. .asi proto máme největší přírustek klientů v segmentu 25--30 let :-)))
    zaměstnanec ČS
  • 1. 4. 2008 4:41

    anonymní
    Je vidět, jak jsou mladí nezkušení a nechají se stále ještě opít rohlíkem.
    Klienta ČS bych viděl jako babičku nesoucí uškudlenou stovečku z důchodu na úložku na pohřeb, ale rozuhodně ne 25-30 lidi.
  • 1. 4. 2008 8:33

    Carlos (neregistrovaný)
    Jestli to není tím, že ČS před pár lety nabízela Studentské konto za velice dobrých podmínek. Dcera si ho zřídila. Nedávno jí na pobočce podstrčili k podpisu jakési papíry k podpisu na výhodnou změnu. Ta "výhodná" změna jí stojí 70 Kč za měsíc. A co následuje ? Good bye, ČS
  • 1. 4. 2008 11:31

    Phil (neregistrovaný)
    Smlouvu nebo dodatek vám nedají ve Spořce (může toto platit i o jiných subjektech)vůbec pořádně přečíst, natož aby vám ji půjčili před uzavřením smlouvy mimo provozovnu. "Tady mi to podepište, zbytek si přečtěte doma"
    Když vám smlouvu přečíst dají, tak smlouvě kolikrát nerozumí ani pracovník. Takže pokud se zeptáte na nějakou nejasnost, odpoví vám to, co chcete slyšet, nikoliv tedy pravdu. A až pak dojde k nějakému problému, těžko budete dokazovat, že vám úředník pro vás nejasnou formulaci vysvětlil nesprávně. Z jednání by se tedy měl pořizovat záznam s tím, že pokud by došlo k nějakému problému, bral by se za bernou minci výklad pracovníka. Většina z nás není právníky a není možné, aby člověk obsáhl vědomosti z práva, ale i zdravotnictví (zde vám mohou např. předepisovat pro vás nevýhodné léky), v autoopravárenství (zde vám mohou nakukat výměnu dílu, který netřeba měnit) atp. atd. A klient zpravidla nemá možnost na smlouvě cokoliv změnit - odbydou vás slovy, že smlouva je šablona, do které nemají uživatelské právo zasahovat. Buď ber, nebo táhni - jinde skončíš obdobně.

    Je to škoda, že klienti nechtějí smlouvy číst a spokojí se s tím, co jim pracovníci nabulíkují. Případně si nechtějí nikoho "rozházet" a tak raději podepíší, i když tuší cosi pro ně nevýhodné. Případně jim to pracovníci špatně vysvětlí. Vše to stojí peníze. Hlavně to stojí peníze klienta...
  • 12. 6. 2008 11:49

    anonymní
    Naprosto souhlasím, že inet bankovnictví u ČS as je hrůza. Pořád padá a nikdy si nejsem jist jestli to tentokrát vyjde. Příšerný. Jiné bankovnictví jsem ale nezkoušel, tak nemohu porovnat. JInak jsem celkem spokojen protože na pobočku chodím minimálně a myslím, že ty poplatky vyjdou tak nějak všude na stejno...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).