Nemohu souhlasit, že to není výhodné! Ale jako vždy platí to co vyhovuje jednomu nevyhovuje druhému. Zatím jsem kupoval vždy auto na klasický leasing a po třech – čtyřech letech jej prodával, spoustu starostí a finančně v tom nevidím žádnu výhodu, proti tomuto operativnímu leasingu. Známy takto operativní leasing využíval už asi před 15 lety a měl každý rok nové auto přes Rakouskou firmu, takže to není taková novinka. Já o této možnosti v ČR nevěděl, ale teď ji určitě využiji. Trochu mi vadí, že je nutný servis v Ostravě, no uvidím jak to je doopravdy. Ušetřené peníze zhodnotím za rok o hodně víc než přes nějaký spořící účet a tak pro mě je tato nabídka určitě moc zajímavá. Ve svém okolí znám dost lidí, kteří o tom budu taky minimálně hodně uvažovat.
Na peníze je to prodělek.
Na čas, a starosti s vozem spojené, je to prodělek.
Připomíná to jedinou věc: perpetum mobile neexistuje ani v automobilovém průmyslu, ani v finančnictví. Článek navíc (kdyby se o to auto staral, zařizoval garančky, vychytání much, přistavil náhradní vůz, byla by to zcela jiná nabídka), nemůže cenu zlevnit, ani nic zjednodušit. Naopak. I tento čllánek řetězce chce jíst, a je nutno s ním (jedině do Ostravy, osobně) komunikovat.
Takže pro koho to je? Neber si to prosím jako osobní útok, ale ono to tak výchází: pro někoho, kdo má nutkavý pocit, že musí být stále viděn v novém (tož hodně štěstí s Golfem), ale nemá peníze. Snad nějaký podomní prodejce čehokoli zblblý ze „školení“. (Tomu ostatně nasvědčuje i ten zákaz cest do zahraničí.)
PS: „hodně uvažovat“ je v přímém rozporu s „pořídit si TOHLE“.