Vlákno názorů k článku Obejdeme se bez bankovních poboček? od Martin - Proč má anketa tak podivné odpovědi, všechny směřující...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 11. 2007 11:26

    Martin (neregistrovaný)
    Proč má anketa tak podivné odpovědi, všechny směřující k tomu, že pobočky jsou potřebné a užitečné?
    Osobně pobočku naprosto nepotřebuji, jdu tam, jen když musím - což je v případech, kdy mě banka prudí nějakým vyzvednutím či podpisem.

    Podobně i v článku:
    "Téměř devět z deseti běžných účtů se otevírá v pobočce"
    Protože si účet na dálku otevřít nemůžu. Nemyslím, že by lidé měli podivnou zábavu (a nic lepšího na práci než) chodit na pobočky.

    "Navzdory stoupajícímu trendu využití internetu zůstává pobočka hlavním místem pro styk s klientem."
    Viz výše. Zůstavají místem pro styk s klientem, protože banky nás k tomu nutí.

    Kamenné pobočky potřebuji, protože mě k tomu nutí banka. Milerád se jich ale zřeknu.
  • 15. 11. 2007 12:43

    anonymní
    Zaměňujete svoje osobní postoje s běžným standardem. To není moc objektivní přístup.

    Určitě se najde mnoho a mnoho klientů, kteří skutečně navštíví pobočku jen jednou nebo dvakrát za rok (jestli vůbec) a jsou spokojeni. To jsou typičtí klienti, jako třeba vy, kteří by zrušení pobočky ve svém okolí nikterak nepocítili. Jsou ale tací, kteří pobočky navštěvují i několikrát týdně a nespokojeni by naopak byli, kdyby nemohli. A nebo jsou prostě klienti, kteří nemají důvěru k moderním komunikačním kanálům a dávají cíleně přednost osobnímu jednání. Ačkoliv většina z nich je "staršího data narození", najde se pořád i dost mladších lidí, kteří radši zajdou na pobočku.

    Zákony bance předepisují zajistit věrohodně ověření totožnosti klienta. To jde buď osobně nebo prostřednictvím úředně ověřených dokumentů. Hádejte, co si 99 / 100 lidí vybere?

    Banky vás určitě nenutí chodit na pobočku, ale v tom případě po vás MUSÍ vyžadovat jiný způsob prokázání vaší totožnosti. Koneckonců si můžete sám ověřit, že už lze sjednat třeba přes internet nebo telefon (poté, co jste se už jednou bance prokázal) běžné i termínované účty, úvěry, kreditní karty, pojistky. Netvrdím, že všechno nabízejí všechny banky, ale to je věc výběru.
  • 15. 11. 2007 23:45

    Pavel (neregistrovaný)
    Naštěstí ještě dost klientů chodí na pobočku. Kdyby byli všichni na netu platili bychom za každou transakci jak mourovatí. Zatím si samoobsluháře hýčkají, zatím...
  • 15. 11. 2007 12:47

    Mex (neregistrovaný)
    Co ti na té anketě připadá podivné?

    A jen pro upřesnění - ten údaj o devíti účtech z deseti se snad týká Velké Británie (u nás to je určitě ještě víc:o))
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).