Mně chybí v tom vašem výzkumu základní data: Počet pokusů, cílové e-shopy, střední hodnota výsledků, směrodatná odchylka, případně vyšší momenty rozdělení. Dále mi chybí popis použitých statistických testů na podporu vašich hypotéz. Zda jste použil neparametrické statistické testy, nebo naopak parametrické a jak jste pak testoval, že vámi naměřená data mají normální rozdělení, případně jiné.
Dále to máte málo vědecké. Zkusil jste alespoň elementárně, zda časy nekorelují spíše s částkou, kterou utratíte - než se způsobem platby? Chtělo by alespoň základní regresi a/nebo korelační koeficienty možných proměnných - jinak jsou vaše výsledky šarlatánské.
Dále bych vám navrhl další výzkum. Proč někomu, kdo platí kartou vadí, že jiní dobírkou? Zde bych doporučoval alespoň základní osobnostní test, minimálně NEO Big Five, lépe alespoň PF16. Do toho Wechslerův test inteligence, a pro zjištění skrytých interpersonálních konfliktů ještě psychologickým testem TAT (https://wikisofia.cz/wiki/Tematick%C3%BD_apercep%C4%8Dn%C3%AD_test). Nechte se zúčastnit jako jedna z osob výběru?
:-)
stejnou zkušenost mám i já. Obchodníci, pokud zboží mají, ho odesílají co nejdříve bez ohledu na to, jakou metodou je placeno. Zcela postrádá logiku zdržovat odeslání zboží, které mám skladem jen proto, že už ho má zákazník zaplacené. To si jen prostě lidé, co žijí ještě v devadesátých letech minulého století, musí zdůvodnit, proč stále chodí na poštu s hrstí ušmudlaných bankovek. :-)