Vlákno názorů k článku Obchodníci nehrají vždy fér. Můžeme si za to ale sami, zboží často nepřebíráme od Kamus - Online platbám se nebráním, ale jen u e-shopů,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2017 13:34

    Kamus (neregistrovaný)

    Online platbám se nebráním, ale jen u e-shopů, které jsem si dříve ověřil prostřednictvím dobírek, případně jsou dostatečně ověřeny trhem. Důvodem je, že někteří obchodníci lžou o dostupnosti zboží, také se výjimečně stává, že platbu inkasují, ale zboží neodešlou, případně je problém s komunikací a ochotou obchodníka vrátit peníze, pokud se ukáže, že zboží není skladem a dodací lhůta je bud neznámá, nebo na můj vkus dlouhá. Takže si někdy raději připlatím za dobírku, než platit on-line.

  • 1. 11. 2017 14:02

    Ricchochet (neregistrovaný)

    Z pofidérních neověřených obchodů nedodržujících dodací termíny si objedná jen pako ..... a je jedno zda platí kartou nebo na dobírku

  • 1. 11. 2017 19:51

    Kamus (neregistrovaný)

    Dle Vás je tedy pako každý zákazník, protože každý někdy nakupuje poprvé. A na zákaznické recenze od jiných se nedá na sto pro spolehnout, jelikož recenze mohou být na objednávku, případně neznáte pozadí negativních recenzí a tím nemůžete vědět, jestli je chyba na straně obchodníka, či zákazníka. Jo a také je nutné si uvědomit, že kdyby všichni nakupovali jen u časem ověřených obchodníků, tak by tu byl monopol a nevznikala by tak konkurence.

  • 6. 11. 2017 10:00

    Rob (neregistrovaný)

    Nezapomenu na svuj posledni nakup na Mall.cz - zbozi zaplaceno predem, hromada urgenci, nedodano. Posledni vymluva byla, ze zbozi bylo poskozeno ve skladu pred predanim dopravci.
    Poradili mi, at si dam dalsi objednavku a znovu zbozi zaplatim, ze za tu prvni objednavku mi za par dnu poslou penize zpet. Zuril jsem - fakt nechapu e-shop, ktery kdyz neni schopen poslat zbozi napoprve, tak musi zakaznik zaplatit dalsi objednavku.
    Pak se ozvala nejaka manazerka, ze pry dostanu slevu na zbozi. Diky tomu, ze puvodne bylo zbozi v akci, ktera mezitim skoncila, tak mi nabidla jen slevu na hodnotu puvodni objednavky. Kdyby mi bylo do smichu, tak jsem se jim vysmal. Zbozi jsem objednal jinde a bez problemu dostal.
    A na Mallu uz NIKDY nic nekoupim.

  • 18. 12. 2017 16:50

    Péťa (neregistrovaný)

    Jsi nějaký nabručený, zamindrákovaný netolerantní vztekloun a asi tě vnitřně požírá jakýsi vlastní jed.
    Já třeba na MALL nakupuji pravidelně, platím předem a do druhého dne mám doma vše tak, jak má být. A to jsem přes půl republiky. Ano, jednou se stalo, že nebylo vše "košér", ale bez problémů a bez průtahů vše vyřídili k mé spokojenosti a na další nákup také nabídli slevu.
    Podle tvého příspěvku to vypadá, že sedíš doma a chodíš si jen pro socku, protože asi nikde nepracuješ a také vůbec netušíš, jak to v obchodě s dopravou chodí. Píšeš, že byla "výmluva", ale oni se ti omluvili a nabídli velmi seriozní řešení. Jinde by se na tebe vybobkovali !

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).