Vlákno názorů k článku Obchodníci nehrají vždy fér. Můžeme si za to ale sami, zboží často nepřebíráme od xf - Není jim líto času a peněz svých i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 11. 2017 0:25

    xf (neregistrovaný)

    Není jim líto času a peněz svých i zákazníka, hlavně aby nemuseli udělat to nejjednodušší a nejlevnější, pro obě strany: platbu předem finančně zvýhodnit. A to podle nákladovosti, nejvíce zvýhodnit tu levnou platku, tedy bankovním převodem. To je až ta úplně poslední a zoufalá možnost, když selžou všechny ostatní placené rady "expertů".

  • 1. 11. 2017 6:45

    Patrik Chrz

    Přesně tak - dát na platbu bankovním převodem 1 % slevu a hned to bude nejoblíbenější platba u zákazníků. Pokud budou mít dostatek bankovních účtů tak, aby pokryli většinu bankovního trhu, bude to stejně rychlé, jako platba kartou, navíc pro obchodníka i bezpečnější (zneužití účtu je méně pravděpodobné, než zneužití karty, na kterém se v některých případech musí obchodník podílet).

    Ohledně těch dobírek - bohužel jsou i případy obchodníků, kteří zboží na dobírku odesílají přednostně. Např. když přijde dodávka zboží a není dostatečný počet kusů, tak se nejdříve posílají dobírky a teprve potom již zaplacené zboží.

  • 1. 11. 2017 8:00

    * (neregistrovaný)

    Dělali jsme takový experiment. Ve čtvrtek jsem objednal zboží, platba převodem. Takže v pátek měli peníze na účtu. V pondělí si kolega to samé objednal na dobírku. V úterý to měl. Ve středu jsem zboží nikde, tak jsem je urgoval, protože mi při objednávce potvrdili, že je skladem a rezervované. Přišlo v pátek. Takže to nejsou fámy.

  • 1. 11. 2017 10:26

    Miloslav Ponkrác (neregistrovaný)

    To je taková specialita v České republice: Bez chybičky a vždy správně jednající jsou obchodníci, majitelé firem a vedoucí pracovníci. Zato vždy špatní jsou v České republice zákazníci a zaměstnanci. Stačí v souladu s tímto psát v médiích, třeba viz tento článek, - a jste politicky ideologicky správně orientováni, jak si strana a lid žádá.

    Objednávám na dobírku - pokud možno - ze dvou důvodů. Většinou je stejná cena jako na platbu předem. A pak dobírku dostanu rychleji.

    Dobírka se odesílá hned.

    Platba předem se odesílá cca o 2 dny později: a) Protože nejdříve musí platba dorazit (u FIO do 5 minut). b) Pak si té platby musí někdo v e-shopu všimnout, že platba došla (často trvá klidně 2 dny). c) Pokud je omezený počet kusů, nesmí být před vámi žádný dobírkář - tomu zasílají přednostně.


    Jinak obchodníci málokdy hrají fér. To je specifika obchodu, že se používají různé "neférové" triky, například bombastické reklamy, nebo lhaní o položkách skladem, nebo ... Ostatně už dříve se museli někteří obchodníci topit ve Vltavě, aby to nefér bylo v určitých mezích. To je problém obchodníků už celá staletí.

  • 8. 12. 2017 1:28

    Tomas (neregistrovaný)

    Opravdu si myslíte, že lidi budou řešit 1%? Vždyť je to 10 Kč u objednávky za 1000 Kč. To řeší pár jedinců, jeden můj známý taky platí kreditkou i tři rohlíky v pekárně, protože přece dostane zpět 1%. A eshopu rozhodně taky nestojí za to, mít minimálně 5 spíš více účtů jen kvůli takovému nesmyslu, aby zákazník platil "rychleji". To bude super chaos, pak to hlídat. Kdyby to takto mohlo fungovat, dávno to tak je. Pro zákazníka prakticky nulový přínos a pro eshop další komplikace. Párování plateb z x účtů místo jednoho max dvou, taky lahůdka pro menší a střední eshopy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).