Vlákno názorů k článku O výsledku reklamace musíte vědět včas, jinak máte nárok na vrácení peněz od Petr - Dobrý den, zakoupil jsem si u firmy Baťa zboží...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 11. 2011 12:45

    Petr (neregistrovaný)

    Dobrý den,

    zakoupil jsem si u firmy Baťa zboží lni v prosinci (18.12. 2010). Dne 13.10. 2011 jsem zboží nesl na reklamaci, reklamace byla sepsána a ten den zahájena. Uplynulo 30 dní od reklamace a nebyl jsem vyrozuměn se stavem reklamace, žádný kontakt, i když jsem na prodejně nechával telefonní kontakt.

    Dnes 15.11. 2011 jsem přišel na prodejnu, kde jsem si chtěl nechat vrátit peníze z důvodu uplynutí 30-ti denní lhůty na kontaktování mě. Ale bylo mi sděleno, že na nic takového nárok nemám.

    Reaguji na článek pana Richarda W. Fettera ze dne 3. 11. 2011, http://www.mesec.cz/clanky/o-vysledku-reklamace-musite-vedet-vcas-jinak-mate-narok-na-vraceni-penez/ Kde se píše, že: "Pokud vás do 30 dnů od začátku reklamačního řízení prodejce nebude informovat o výsledku reklamace, má vám vracet peníze. Tak rozhodl Nejvyšší soud ČR."

    Na zákaznické lince firmy Baťa mi bylo sděleno, že žádná pobočka o výsledku reklamačního řízení neinformuje a že se mám informovat já sám. Mají to dokonce napsáno na reklamačním listu!!!

    Chci se zeptat touto jednoduchou větou se dá tento zákon tak snadno obejít?

    Děkuji za brzkou odpověď.

  • 7. 12. 2011 23:51

    aaella (neregistrovaný)

    Žádný reklamační list nemůže být v rozporu se zákonem, a ten zákon nyní vyložil Nejvyšší soud - viz. ono rozhodnutí. Pokud Vám peníze nevrátí, zkuste žalobu, tady by to mohlo být docela rychlé a jasné. Podejte návrh na vydání platebního rozkazu, doložte záznam o zahájení reklamace, důkazní břemeno ohledně nevyřízení reklamace nese prodávající. Určitě do toho jděte.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).