Vlákno názorů k článku Nula bez podmínek. Česká spořitelna má nový účet bez poplatků od Skočdopole - Každý tu nadává na ČS. Já mám kont...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 7. 2020 7:38

    Skočdopole

    Každý tu nadává na ČS. Já mám kont spoustu a jedno z nich v ČS takže celkem mohu porovnávat. Až budete řešit nějaký problém, poznáte rozdíl mezi "velkou" a "socka" bankou! Např. taková mbank. Na infolince naprosto nekompetentní lidi, věci kolem hypo nevědí, na hypo oddělení NELZE spojit. Na pobočce vám řeknou "zavolejte na infolinku", na pobočkách jsou opět jen cvičení opice na zakládání účtů. To samé když něco nefunguje, chyba v IB apod. Např. u mě se perou o první místo v kvalitě bank zrovna ČS a KB.

  • 29. 7. 2020 15:16

    Patrik Chrz

    Já mám negativní zkušenost se znalostmi a jednáním prakticky ve všech bankách. V ČS mi moje bankéřka vypověděla tarif účtu (Erste Premier) a převedla na jiný protože jsem "bance dával málo vydělat", zastání jsem našel až u ombudsmana ČS.

    V KB vůbec nevěděli podmínky k Priority Pass kartě, kterou k TOP nabídce dávají - kolik se platí za jednotlivé vstupy do salonků, problém byl pracovnici vůbec vysvětlit co to letištní salonek je a jak funguje, evidentně tam nikdy nebyla.

    Naopak nejlepší zkušenost mám s AirBank, kde vyřešili to, co by asi nikde v jiné bance nevyřešili - sežranou kartu bankomatem - druhý den jsem jí měl na pobočce k vyzvednutí.

  • 30. 7. 2020 8:12

    Skočdopole

    Nemluvím o lidské blbosti, ta je všude. Mluvím o nastaveném systému. Teď řeším něco kolem hypo s mBank a NEEXISTUJE způsob jak zjistit stav zpracování. Infolinka do hypo nevidí, pobočka - "zavolejte na infolinku". Toto se prostě ve velké bance stát nemůže tam po chvíli snažení vždycky nakonec vymámíte telefon na správnou osobu případně se s někým jde osobně setkat.

    Shrnu - ve velké bance něco nezafunguje v případě chyby, lidské blbosti, apod. Pravděpodobnost kolik, 1%, 10%?

    V socka bance něco nezafunguje na 100% protože ta banka ten proces proces vůbec nemá/neumí/odmítá.

    TO je ten rozdíl. A v této socka-neschopnosti za mě jednoznačně vede (úplné dno žebříčku) - FIO a Mbank!

  • 30. 7. 2020 9:12

    Patrik Chrz

    Zrovna v ČS jde o systémové nastavení. Nedáš bance vydělat (nekoupíš si nevýhodné životní pojištění nebo nevýhodné fondy)? Vypovíme ti službu Erste Premier - stalo se mnoha lidem (dokonce i autorovi tohoto článku) v mém okolí. Já jsem se rozhodl to tak nenechat a bránit se, ostatní ale "sklapli kufry". Takže tady vidím pravděpodobnost na 99 %.

    Neinformovanost o produktech je ve velkých bankách také větší - byť to je do značné míry způsobeno šíří nabídky. Hádám, že když teď půjdu do jakékoliv pobočky KB a budu chtít informaci o Priority Pass, tak že opět nebudou nikde vědět.

    Před několika týdny jsem chtěl v Monetě informaci o transparentním účtu tak jsem si zašel do Prahy na Karlovo náměstí, kde je asi hlavní pobočka. Nejdříve mi tvrdili, že vůbec takový produkt nemají. Když jsem jim ho našel na internetu, kde ho nabízejí, tak mi řekli, že nemají k němu ceník, že vše je individuální a že bez sdělení IČ mi nemůžou nic říct :).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).