Když už mají banky povinnost klienta informovat o stavu účtu, bylo by vhodné ošetřit, aby výpisy či poštovné nestály klienty majlant. I když klient má např. internetové bankovnictví, nemůže se výpisem z tohoto systému oficiálně nikde prokazovat. V případě potřeby musí banku zažádat o tzv. mimořádný výpis, jehož vydání je tučně zpoplatněno, takže poplatek za něj je dražší než když budou sjednány výpisy 1x měsíčně za rozumnou cenu.
S prokazování výpisem z IB Mbanky mám zkušenost zase dobrou. Co tři měsíce dokládám na ÚP SSP uhrazení nákladů na bydlení, a nikdy nebyl problém. A to si ten výpis udělám jeden za tři měsíce ( na jednom papíře ), a pouze s platbami za bydlení, takže nevědí, co tam je za jiné platby. Před tím jsem dokládal výpisy z ČS, a tam mě sralo to, že věděli každou položku ( co je komu do toho, že? )
Když po mně chce někdo výpis z účtu kvůli nějaké položce, tak ho ofotím, ostatní položky začerním a ofotím znovu. Vidět je akorát tak položka, kterou po mně chtějí.