To je prostě mBanka. Oni to možná, alespoň z části, za 3 měsíce zase zruší. Anebo zveřejní něco méně špatného. Ale já už od nich odešel už před lety, právě kvůli těmto testům na klientech, co ještě snesou. Nestabilita, nepředvídatelnost. Předvídatelné je jen to, že něco takového v nepravidelných intervalech zkoušejí.
Přesně tak. Nejhorší je, že tak nějak "neví, co by". Příliš časté změny v ceníku, nyní nutnost účet si "hlídat". přestal z něj být bezúdržbový účet.
Přestože pomocí MGM (member get member) za miliony nakupují klienty (po 1200 Kč za kus, ty s úvěry ještě dráže), tak rostou pomaleji, než například FIO, která klienty tímto způsobem nenakupuje (její současní klienti ji doporučují nezištně).
Také si myslím, že tenhle ceník bude brzy opět změněn, až (opět) zjistí, že "to nefunguje".
Z vedení čiší amatérismus. Nejdříve vymysleli jakousi dětskou hru udělováním "řádů" pak se snažili omezit počet výběrů a příjem z karetních operací, ale vždy na to šli dost hloupě. Teď konečně někdo přišel na to, že jistý zisk z karetních operací jim zajistí jen konkrétní limit. (Air to také neřeší niijak oslnivě. 5 povinných plateb do měsíce může v extrému znamenat třeba 5x10 kč.) Poplatek z druhého převodu ze spořícího účtu tady už byl tuším 100 kč, takže nic nezavedli, ale snížili ho. Nicméně přednosti pro které účet mám zůstaly. Společný účet pro dva rovnocenné vlastníky (manželé), možnost si sám, zdarma a on-line měnit limity na všechny typy plateb a zatím bezproblémový chod.