To je prostě mBanka. Oni to možná, alespoň z části, za 3 měsíce zase zruší. Anebo zveřejní něco méně špatného. Ale já už od nich odešel už před lety, právě kvůli těmto testům na klientech, co ještě snesou. Nestabilita, nepředvídatelnost. Předvídatelné je jen to, že něco takového v nepravidelných intervalech zkoušejí.
Přesně tak. Nejhorší je, že tak nějak "neví, co by". Příliš časté změny v ceníku, nyní nutnost účet si "hlídat". přestal z něj být bezúdržbový účet.
Přestože pomocí MGM (member get member) za miliony nakupují klienty (po 1200 Kč za kus, ty s úvěry ještě dráže), tak rostou pomaleji, než například FIO, která klienty tímto způsobem nenakupuje (její současní klienti ji doporučují nezištně).
Také si myslím, že tenhle ceník bude brzy opět změněn, až (opět) zjistí, že "to nefunguje".
Z vedení čiší amatérismus. Nejdříve vymysleli jakousi dětskou hru udělováním "řádů" pak se snažili omezit počet výběrů a příjem z karetních operací, ale vždy na to šli dost hloupě. Teď konečně někdo přišel na to, že jistý zisk z karetních operací jim zajistí jen konkrétní limit. (Air to také neřeší niijak oslnivě. 5 povinných plateb do měsíce může v extrému znamenat třeba 5x10 kč.) Poplatek z druhého převodu ze spořícího účtu tady už byl tuším 100 kč, takže nic nezavedli, ale snížili ho. Nicméně přednosti pro které účet mám zůstaly. Společný účet pro dva rovnocenné vlastníky (manželé), možnost si sám, zdarma a on-line měnit limity na všechny typy plateb a zatím bezproblémový chod.
Byl jsem jedním z prvních klientů mBank - a naštěstí odešel a vše zrušil hned po první vlně prasáren ze strany tohoto ústavu, takže teď už jen nevěřícně zírám, proč u mBank ještě někdo zůstává :) Vždyť ty podmínky jsou dnes už horší než u České spořitelny, ze které jsem utekl kdysi právě k mBank.
Stejně jako vy to mám i já. U banky jsem někdy od 2008 dodnes. Ano změny banka dělá, ale mne se prakticky netýkají. Platím kartou, kde to jen jde, hotovost vybírám v průměru 1,5x měsíčně, takže neplatím za nic a to snad za žádné verze sazebníku. Tedy krom asi třech výběrů (historicky) nad limit bezplatných výběrů. A to své chování nějak neměním dle nového sazebníku.
Osobně mám spíš dojem, že lidé, kteří banku hatují, tak to dělají snad z principu.
Nevím, co si necháte líbit vy, ale obchodník, který svým slibům nedodrží pro mne zajímavý není. Zvláště, existuje-li konkurence, se kterou se nemůže rovnat. Sliby, chyby. A ten jejich brekot, že mají z transakce o korunku méně, behehé, mě fakt nedojímá. Hlavně, když mohou klientovi říct, ať zůstane s hypotékou u nich, že přece za ten rozdíl 0.1 % to nestojí přecházet jinam... no najednou je už ušetřených 6000 pro klienta pakatel.
Seznam poplatkovych revoluci mBank:
0) 2007/11 vstup mBank do CR - "vse co je nyni zdarma bude zdarma az do konce sveta"
1) 2010/08 velka srpnova 2010 - zruseny 3 prevody zdarma, poplatek za 11+ odchozi platbu, ...
2) 2015/03 velka breznova 2015 - zpoplatneni vedeni platebnich karet + dalsi zdrazeni
3) 2016/09 velka zarijova 2016 - zpoplatneni prevodu z eMax, zvyseni limitu plneni/vyberu zdarma, ...
byl jsem tam od roku 2009, už jsem chtěl tři roky emigrovat kuli API, ale říkal jsem si moc práce, přišli platby za převod uvnitř, zvýšení limitů na platby kartou, vše by se tak nějak dalo... ale pak si člověk řekne dva měsíce dovolené jiná karta a platit za vedení karty?, převody na emax používany jako další učet... zase platit? řekl jsem ne a k začátku měsíce zavedl chybějící účty u FIO, minulý týden zrušil všechny karty a říkám si... měl jsem to udělat dávno :)
mBank není špatná banka, ale abych musel přemýšlet o tom, co vše musím splnit abych jí měl zdarma? Ne děkuji, takový princip nízko nákladové banky neakceptuji, fio mám roku 2010 a za celou dobu i když jsem to nepoužíval jsem za kartu ani nic nedal ani korunu...
Já nevim. Účet používám pořád stejně a pořád za nic neplatim. Z bankomatu vybírám jednou dvakrát za měsíc a méně jak 2000 to stejně nikdy nebylo a ani k tomu není důvod. To je stejný jako s benzínem, taky vždycky naleju plnou, abych k tý pumpě musel co nejméně. Všude platim kartou, protože je to rychlejší a nemusim se starat o to, kolik papírků mám v kapse.
Pro mě to tedy žádná změna není. Jako jedna z mála (snad dvou) bank mají tu výhodu, že je zde možnost vlastnit účet ve dvou osobách.
A chápeš, že jsou na světě lidé, kterým nestačí jeden výběr za měsíc ? Já se svou ženou vybíráme cca 10-12 kráte do měsíce, vždy dle pořeby. A to platíme absolutně vše, co jde, kreditní kartou. A přesto jsou položky, na které je potřeba cache. Většinou průběžně vybereme za měsíc kolem 12-15kk z bankomatů. U mBanky by to byla doposud finannčí sebevražda.
Poplatkama za přesuny z eMax se u mě mBank úplně vyloučila. Mám několik eMax účtů a aktivně je používám. K jednomu z nich mám i debetní kartu. Jestli ten poplatek nezruší, nebo jestli neumožní z eMax účtů udělat obyčejné bez poplatku, tak končím. Naštěstí mám účty i u jiných bank.
Dospěl jsem ke stejnému závěru. Právě jsem si převedl 20 kč z eMaxu na hlavní účet, aby ho aktuálně vynuloval a okamžitě mi tam naskočilo, že ji 29 kč dlužím na tom účtě za poplatky. No dopdele to je úroveň. Učty jsem používal pěkně rozděleně, jeden používá synek i s kartou, ale 1500 kč měsíčně z ní nevybere, tak za výběry po stovkách x 29 fujtajbl.
Další účet mám na platby kartou na Aliexpress blbinky z Číny, ale převedl jsem tam vždy peníze v době platby a pak zbytek aby ho nikdo nevybílil jsem převedl zpět na hlavní účet. Ted mi to za 5 prům. měsíčních převodů zpět na hlavní účet 4x naúčtujou po 29kč. Na jednom podúčtu si spořím, ale taky zde sem tam mívám i někdy několik přesunů korunek v měsíci sem a tam, tak mi všechno naúčtujou.
Končím s nima, jdu se poptat k Fio, nebo Air.
S mBank jsem maximálně spokojen, zatím vše funguje a většinu mých problémů vyřešili. mBank aktivně používám, mám kreditku i s pojištěním zadarmo (kdo jiný vám to dá?), debetku, transakce a bezvadné internetové bankovnictví, s kterého jsem nadšený (hlavně to na mobilu).
Kvalitní internetové a mobilní bankovnictví, kde mohu sledovat útratu nákladů je pro mě hlavní důvod, proč jsem u mBank. Na poplatcích (většinou informační sms) zaplatím řádově 20 Kč měsíčně, a i to slibuje mBank že změní push notifikacema do mobilu.
Vždycky tu čtu stížnosti od takových zvláštních klientů, typu: "vybíráme 10.000 Kč měsíčně, po 15 výběrech). To podle mě není normální chodit vybírat po 600 Kč. Já mám prostě v šuplíku 10.000 Kč měsíčně, a když začnou docházet, tak dojdu vybrat, vybírám 1x měsíčně, mBank mě neomezuje.
A hlavně, internetové bankovnictví je o mnoho lepší než v AirBank. Já třeba dost používám tu analýzu nákladů, automaticky mi to rozhodí do kategorií, monitorujete to příjmy a útraty a mám perfektní přehled.
To co si tu dost lidí neuvědomuje je fakt, že spousta klientů je s mBank spokojena, jen to nemusí všude vykřikovat...
Kolik ti platí? Takovéto příspěvek co lze přímo napsat na leták reklamy, nechceš raději dělat PR pořádně a trochu ubrat, když chválíš a neopisovat ty letáky :D
P.S. ty výhody co zde vychvaluješ má FIO a i ČS, u ostatních hádám mají taky, proč tedy děláš PR něčím co je už vlastně běžná služba?
Jestli vám, jako spokojenému klientovi nevadí, že vaše banka vyrostla na lži...
Seznam poplatkovych revoluci mBank:
0) 2007/11 vstup mBank do CR - "vse co je nyni zdarma bude zdarma az do konce sveta"
1) 2010/08 velka srpnova 2010 (konec světa asi nastal...) - zruseny 3 prevody zdarma, poplatek za 11+ odchozi platbu, ...
2) 2015/03 velka breznova 2015 - zpoplatneni vedeni platebnich karet + dalsi zdrazeni
3) 2016/09 velka zarijova 2016 - zpoplatneni prevodu z eMax, zvyseni limitu plneni/vyberu zdarma, ...
Obdržel jsem toto ujištění.
"Po našem hovoru na mLince, Vám zasílám potvrzení informací. V případě, že máte nastavenou 100% splátku u kreditní karty a před automatickým stažením provedete převod přes Internetové bankovnictví, nebude Vám účtován poplatek 25CZK. "
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
po čase pak tato informace .:
"Banka vydala nové informace k automatické splátce kreditní karty u mBank. V případě, že budete mít nastavenou 100% splátku kreditní karty je automaticky účtován poplatek 25CZK, i když si splátku kreditní karty zaplatíte přes své internetové bankovnictví. Nejnižší možné splátka bez poplatku k nastavení je 70%."
Informace, které jsou uvedeny v předešlém e-mailu jsou nesprávné.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Při volání na m linku je to prý zase jinak a i toto je špatně.!!!!!!!!!!!!!
Zatím bez reakce na můj email s žádostí o vysvětlení.
Takže se v jejich službách moc neorientuji.
byl jsme mezi prvními klienty kteří 2008 přešli ze spořky do mbanky. Aktivně používám jejich účet a kartu jak v obchodech tak na netu, z bankomatu vybírám 1x měsíčně a to 10tisíc, ale dnes mi spadla čelist...
poplatek 30kč za převod uvnitř účtu z Mmax (kde mám veškeré peníze a z bezpečnostních důvodů si převádím) na mkonto s kartou je výsměch (naštestí to zjistil už dnes tak me to stálo jen 90kč)
Hold prase se nažralo a po dosažení 600tisíců klientů je semlel moloch bank typu (KB, spořka ...) takže po 8letech Vás opuštím a předpokládám, že nebudu sám. před 10lety by si to dovolit mohli, ale dnes kde za každým rohem čekají dvě banky je to zvláštní, ale těch pár tisíc lidi co odejdou je nevytrhne