Co se týče benzínek Shell, tak tam mají nejvyšší ceny pohonných hmot. Takže na uvedeném případu sice ušetřím zmiňovaných okolo 40 Kč, ale pokud pojedu tankovat jinam, ušetřím daleko více. Tzn. tankováním u Shellu zcela jasně prodělám. U nás má Shellka asi o 2 kč navíc u normálního benzínu /když jdou ceny dolů, je poslední, když jsou nahoru, je první/, všechny ostatní v dané lokalitě mají méně. A to naše lokalita patří k nejdražším v republice. O Prahu samozřejmě nejde. Tam, pokud nejde o nějaké obchodní centrum či zastrčenou pumpu, tak na hlavních tazích mají jednotné "nekartelové" ceny všichni prodejci bez vyjímky. Pokud jedu po republice, tak tam je to obdobné a ještě v drahotě výtečně sekunduje Benzina. Možná se někde najdou výjimky, ale drahotu Shellky a Benziny mi potvrzují i další známí.
Takže abych si bral co-brand kartu, abych svými nákupy de facto prodělával, to ne...
Nevím, proč tu vládo tlácháte takové nesmysly. Svým příspěvkem jste nikomu nic nesdělil.
Jestli jste si přečetl můj příspěvek (jestli jen nereagujete v duchu, že vždy musíte s někým nesouhlasit, že si musíte do někoho či něčeho rejpnout), tak tam o plynu nic nepíši. A i kdyby - kdo jezdí na plyn, je dle vás nějaký méněcenný občan? Nebo se vám na plynu nelíbí. Znám řadu úspěšných lidí, co nejezdí Škodovkou, a mají své auto předělané na plyn. Snad je plyn i ekologičtější než benzin či nafta - nevím ... Řada vyspělých automobilek je vám schopna dodat auto na plyn přímo z prvovýroby - k nám se to však většinou nedováží.
Co se týče zásobování pohonnými hmotami Shellu, tak běžné benzíny či naftu naváží společnost, která zásobuje i další prodejce, tzn. že Shell (kromě Vpower) nemá své či kvalitnější benzíny. Bere to u tuzemských rafinérií stejně jaka i ten nejsposlednější "neznačkový" prodejce. Koupí u Shellu akoráte připlácíte na značku... Jako když si do auta koupíte brzdovou či chladíci kapalinu s názvem automobilky (tzv. originálnmí ND či příslušenství), nebo s názvem výrobce, obojí je stejné a pochází od stejného výrobce (v tomto případě od velvany). Stejně tak je to u dalších "neznačkových" komponentů vyrobených "značkovými" výrobci.
Moc se mi nezdá že by ten benzín byl všude stejný. Myslím, že do něj dodatečně něco přidávají (benzínky bez značky vodu, technický benzín apod. a Shell a podobné nějaká aditiva), jinak si nedovedu vysvětlit proč mi po natankování u Shellu motorka lépe snášela nižší otáčky a měla lepší zvuk (nejel jsem tam s tím, že natankuji lepší benzín, vůbec jsem nečekal, že nějaký rozdíl poznám).
Jinak Shell má věrnostní program, jak přesně výhodný nevím. Využívali jsme věrnostního programu u Aralu (koupil jsem si pak batoh) a díky tomu se rozdíly mezi levným benzínem u čerpacích stanic bez věrnostního programu a Aralem srovnaly.
U nás ve městě mají všechny benzínky skoro stejné ceny až na AGIP - ten je tak o 1-2 Kč dražší než všechny ostatní, možná protože je u dálnice.
SHELL má podle mých zkušeností kvalitnější benzín než jiné benzínky. Tankuju V-Power nebo V-Power Racing. Auto líp jede, motor jde lépe do otáček. Na V-Power jsem měl jednou spotřebu 5,2 na trati dlouhé 400 km a to mám motor 1,8 benzín 92 kW. Takže podle mě se SHELL vyplatí i díky vyšší ceně.