čtu tady různé názory,ale se všemi nesouhlasím,dělám v pojišťovně už 15 let,jen ne v ČP,jsem u konkorence,ale nebýt mi tolik let,přešla bych k nim hned.pojištění vás zajišťuje a né že ne,myslíte si,že vám stát něco dá,když následkem úrazu budete na vozejku??dá vám inv.důchod...to je věc:-)) nADÁVÁTE TU NA DYNAMIK plus,ale ani naše pojišťovna ani žádná jiná nemá nic lepšího,je vidět.že jen polemizujete:-)))
Mám stejný názor jako tady paní přede mnou. Dělám také v pojišťovně a ty kecálkové co jsem píšou mi děsně lezou krkem. Srovnávat pojišťováka s prodejcem hrnců je děsný! Vždycky záleží na lidech, kteří s klientem jednají a to, že se objeví kdekoliv někdo, kdo je špatný a o klienta se nestará je jedna věc, ale schazovat Dynamik Plus, který je mezi konkurencí životní pojistek velice slušný mi přijde jako drzost. Každý tady akorát mele pantem, jestli to nebude tím, že má nějaké mindráky nebo není spokojen se sebou samým...
Milý Kubo. Skutečně srovnávat pojišťováka s prodejcem hrnců je děšné: Prodavač hrnců nenadělá tolik škody jako prodejce pojištění Dynamik Plus. Je třeba si říct , že Dynamik Plus je jedna z nejdražších a nejhorších pojištění co u nás na trhu jsou a což dokazují veškeré kalkulace. Jeden příklad např. na http://t-a-n-k.cz/
Milá Jano. Pokud bys četla diskuzi pozorně, zjistíš, že nikdo neříká, že se člověk nemá zajistit. Právě např. na úraz, vážnou nemoc atd. Rozhodně však pojištění nemá sloužit ke spoření a už vůbec ne za nevýhodných podmínek, které DYNAMIK Plus nabízí! Je to neuvěřitelná past, kdy běžný člověk tratí veliké peníze. Je na zvážení, jestli by nestálo za to podat hromadnou žalobu za neetické chování, zamlžování faktů a lhaní pojišťovacích agentů, zejméná ČP.
Já vám nechci brát iluze, ale podle mě se na vážné onemocnění může pojistit jen ..... Máte potuchu, jaká kritéria musí splňovat vážné onemocnění??? Jen pro zajímavost při infarktu vyhovuje podmínkám pojišťovny pouze 3% případů. Ale klidně plaťte dál pojišťovně drahý pojistný, který si sotva někdy vyberete.
Jinak životní pojištění lze udělat i výhodně pro klienta. Jde jen o nenasytnost pojišťováka, jestli si nechá zaplatit za jednu pojistku kolem 10tisíc nebo bude soudný a poradí klientovi, jak to lze udělat "levněji". O dynamiku se asi nemá smysl moc rozepisovat. Stačí mi jen to, že v TANKU nemají uvedenou nákladovost - předpokládám, že proto, aby klienta neomráčili tím, jak jsou levní!
:-)))
Jen závidím agentům ČP s jakou kamennou tváří dokážou člověka podepsáním smlouvy oškubat o veliký prachy. Třeba to chudinky ani neví...
Tohle pojištění fakt bomba. Lidí jsou jen oblbováni, jaK ZÁZRAČNĚ spoří, ale realita je trochu jiná. Jinak krytí úrazu, fakt hrůza. Kdo měl úraz a dostane plnění, okamžitě vzteky ruší smlouvu. Troufám si říct, že je to jednoznačně nejhorší produkt na trhu.